Polardego Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 60/40 til E30 320? Har du både dempere og fjører eller? Jada, med dempere kommer de pä 3500,- Komplette kit var ikke pä tilbud. Fjärer kommer pä 1390,- Har du 60/40 til 4-syl. E30 Touring også? Eller finnes det kun til sedan/coupè? Det skal være mulig å få tak i, har det i listene til FK.
635csi Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Har du 60/40 til 4-syl. E30 Touring også? Eller finnes det kun til sedan/coupè? Det skal være mulig å få tak i, har det i listene til FK. Skulle egentlig bestille FK-fjærer på Koed, men de sa at de ikke kunne skaffe til Touring lengre. Tenkte kanskje de var gått ut av produksjon eller noe sånt.
BMWdrift Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 skaffer du senkefjører te omega b sedan også?
Polardego Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Har du 60/40 til 4-syl. E30 Touring også? Eller finnes det kun til sedan/coupè? Det skal være mulig å få tak i, har det i listene til FK. Skulle egentlig bestille FK-fjærer på Koed, men de sa at de ikke kunne skaffe til Touring lengre. Tenkte kanskje de var gått ut av produksjon eller noe sånt. Står i listene, men kan sjekke det på mandagen. Sender deg en PM da. Om de har, skal jeg bestille opp et sett?
Polardego Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 skaffer du senkefjører te omega b sedan også? Ikke noe problem, 4 eller 6 syl?
Scampi Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hva har du til E36 318 touring? Ser etter moderat senk, ca. 30/15 eller noe rundt der.
Polardego Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Hva har du til E36 318 touring?Ser etter moderat senk, ca. 30/15 eller noe rundt der. Må bli 35/40mm det da.
BMWdrift Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 skaffer du senkefjører te omega b sedan også? Ikke noe problem, 4 eller 6 syl? 4syl
Polardego Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 skaffer du senkefjører te omega b sedan også? Ikke noe problem, 4 eller 6 syl? 4syl Har et sett på tur oppover på mandag, lagervare.
BMWdrift Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 skaffer du senkefjører te omega b sedan også? Ikke noe problem, 4 eller 6 syl? 4syl Har et sett på tur oppover på mandag, lagervare. pris ink frakt da ?
635csi Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Har du 60/40 til 4-syl. E30 Touring også? Eller finnes det kun til sedan/coupè? Det skal være mulig å få tak i, har det i listene til FK. Skulle egentlig bestille FK-fjærer på Koed, men de sa at de ikke kunne skaffe til Touring lengre. Tenkte kanskje de var gått ut av produksjon eller noe sånt. Står i listene, men kan sjekke det på mandagen. Sender deg en PM da. Om de har, skal jeg bestille opp et sett? Har sett gjennom hjemmesida selv nå uten å finne de aktuelle fjærene. Finner kun til sedan/coupè. Men dersom du finner til Touring også så send meg en PM så blir det nok bestilling.
Polardego Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Har du 60/40 til 4-syl. E30 Touring også? Eller finnes det kun til sedan/coupè? Det skal være mulig å få tak i, har det i listene til FK. Skulle egentlig bestille FK-fjærer på Koed, men de sa at de ikke kunne skaffe til Touring lengre. Tenkte kanskje de var gått ut av produksjon eller noe sånt. Hei, da har jeg fått sjekket. Du hadde helt rett, FK hadde ikke fjærer til Touring, heller ikke Supersport hadde. Så her må jeg bare melde pass, beklager. Mvh Håkon.
Eirik Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Er det noen som har noen erfaringer med Parts&Retards? Jeg ønsker å bestille et sett, men de krever forskuddsbetaling, noe jeg er rimelig skeptisk til... No offence Polardego, dere er antageligvis en solid aktør, men er alltid greit å sjekke...
Polardego Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Er det noen som har noen erfaringer med Parts&Retards? Jeg ønsker å bestille et sett, men de krever forskuddsbetaling, noe jeg er rimelig skeptisk til... No offence Polardego, dere er antageligvis en solid aktør, men er alltid greit å sjekke... Jeg er skeptisk til å bestille opp deler der folk i tillegg ønsker å få sendt på postoppkrav selv om hvis jeg ønsket å lure dem kun kunne sendt noe skrap og rammel i postoppkrav og de ville aldri funnet det ut før de hadde betalt ut pakken. Jeg skjønner ikke at flere ikke ser den, det er jo ikke noe mere trygghet å få ting sendt med oppkrav. Når det er sagt så ligger det jo referanser fra VACN på hjemmesiden min, er bare en liten feil der nå. Står 92 positive av 92 der nå, mens det har krøpet opp mot 116 nå. De som har kjøpt av meg her på forumet så langt håper jeg er fornøyd... Her er link til en av de andre salgstrådene mine her på forumet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1052789#1052789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå