splinter83 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Importbil fra tyskland for ca 2 år siden. Og har vært i mitt eie 1 års tid nå. :) 2. Plass mod bmw 1980-1990 bmwccn vålerbanen sept 08 (første treff med bilen) "Freude am Fahren" yo0d9lu7bujauvd61vbo.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Denne har jeg lest om en gang før. Hvor pokker var nå det igjen? Uansett, stilig bil. Stemmer det at detaljer i interiøret er fargeanpasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Ja hvor pokker var nå det?? Hadde vært moro om det sto noe om den enstand! Ja interiører er fargeanpasset til bilen, i beige og sort skinn! M3 bakseter og m stoler foran tror jeg! Den er også emblem, og handtakfri.. pluss at det er sveiset panserforlenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Pen E30. Jeg mener og ha lest en eller annen dagbok på reisen når den ble hentet i Tyskland. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Jævla fin E30, noe forskjellig fra de andre. I like it! . Panseret er forlengt, va drittøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Denne er fin, og enda finere i virkeligheten. Liker godt at senteret i felgen er lakket i bilens farge, har tenkt på det samme selv. Hvilke felger er det på bilen? Sier ikke at de er stygge, men tror faktisk at den hadde blitt enda finere med andre felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ser gjennomført og meget pen ut denne. Flere bilder og info takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Det var alles onkel; Geir Ove(onkel3000) fra Koed som hentet denne og hadde ett reisebrev om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 SE DER JA!!! Dette er jo bilen jeg har skrevet så mye om! Desidert fineste E30 eg har sett! Eg savna jo den bla i den "Hvem har forumets fineste bil"-tråden! Vanvittig fin bil, ta godt vare på den og ska du selg så si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Har sett denne et par ganger i Elverum, men kun på litt avstand. Tøff E30 Interiøret er gjennomført etter det jeg har sett på div. bilder av denne bilen. Grattis til eier selv om den har vært i ditt eie en stund allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Er ikke hver dag man ser en slik E30, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Spesiell bil hvertfall... Men hvor er eksosen? E30 må jo ha minst 2 rør bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Pen E30 Litt annet enn alle andre, men fortsatt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donutz Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Dette var et meget pent syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Fra Våler i september: Gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå