Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pen E30.

Jeg mener og ha lest en eller annen dagbok på reisen når den ble hentet i Tyskland. Stemmer det?

Visste ikke om dagboken om reisen selv jeg! Men den ligger på side 2 i bildeforumet mitt! :) Takker for all hjelp med info, historie å bilder av bilen til dem som har det!

Skrevet
synes den skulle vært like lav som når tyskland hadde den :)

Den blir lavere i år enn den var i fjor! Veien opp til huset har ikke tillat det før, men i år skal jeg skru den ned et par runder! :)

Skrevet
synes den skulle vært like lav som når tyskland hadde den :)

Den blir lavere i år enn den var i fjor! Veien opp til huset har ikke tillat det før, men i år skal jeg skru den ned et par runder! :)

det høres bra ut :D:D

Skrevet
SE DER JA!!! Dette er jo bilen jeg har skrevet så mye om! Desidert fineste E30 eg har sett! Eg savna jo den bla i den "Hvem har forumets fineste bil"-tråden!

Vanvittig fin bil, ta godt vare på den og ska du selg så si fra!:)

Takktakk :) Skrevet om?

Skrevet

Ah, så det er du som eier denne. Ser den som oftest hver gang jeg kjører gjennom Elverum-der-du-jobber-i-arbeidstida. Ganske spesiell bil, kanskje derfor du også tørr å parkere den så synlig :)

Gjennomført sak, enda det ikke er heeelt min cup of tea :D

Strøkne E30er blir det aldri for mye av.

• 2 weeks later...
Skrevet
Ah, så det er du som eier denne. Ser den som oftest hver gang jeg kjører gjennom Elverum-der-du-jobber-i-arbeidstida. Ganske spesiell bil, kanskje derfor du også tørr å parkere den så synlig :)

Gjennomført sak, enda det ikke er heeelt min cup of tea :D

Strøkne E30er blir det aldri for mye av.

Hadde ikke fått med deg det enda asså? hehe :) Jada my ride!

Hehe, den er nokså gjenkjennelig ja, men er flere faktorer som spiller inn i at den får stå utenfor vettu! :)

Nei alle kan ikke like det samme vettu! Jeg er iallefall veldig fornøyd selv, og med tilbakemeldingene jeg har fått rundt om. :)

Blir aldri nok e30 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...