Lars89 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Strøken E30! Reisebrev fra når den ble henta i Tyskland her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 synes den skulle vært like lav som når tyskland hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Pen E30.Jeg mener og ha lest en eller annen dagbok på reisen når den ble hentet i Tyskland. Stemmer det? Visste ikke om dagboken om reisen selv jeg! Men den ligger på side 2 i bildeforumet mitt! Takker for all hjelp med info, historie å bilder av bilen til dem som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 synes den skulle vært like lav som når tyskland hadde den Den blir lavere i år enn den var i fjor! Veien opp til huset har ikke tillat det før, men i år skal jeg skru den ned et par runder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Strøken E30!Reisebrev fra når den ble henta i Tyskland her Takktakk! Mye fine bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 synes den skulle vært like lav som når tyskland hadde den Den blir lavere i år enn den var i fjor! Veien opp til huset har ikke tillat det før, men i år skal jeg skru den ned et par runder! det høres bra ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 SE DER JA!!! Dette er jo bilen jeg har skrevet så mye om! Desidert fineste E30 eg har sett! Eg savna jo den bla i den "Hvem har forumets fineste bil"-tråden! Vanvittig fin bil, ta godt vare på den og ska du selg så si fra! Takktakk Skrevet om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Spesiell bil hvertfall...Men hvor er eksosen? E30 må jo ha minst 2 rør bak Di er der, å di høres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Ah, så det er du som eier denne. Ser den som oftest hver gang jeg kjører gjennom Elverum-der-du-jobber-i-arbeidstida. Ganske spesiell bil, kanskje derfor du også tørr å parkere den så synlig Gjennomført sak, enda det ikke er heeelt min cup of tea Strøkne E30er blir det aldri for mye av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splinter83 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ah, så det er du som eier denne. Ser den som oftest hver gang jeg kjører gjennom Elverum-der-du-jobber-i-arbeidstida. Ganske spesiell bil, kanskje derfor du også tørr å parkere den så synlig Gjennomført sak, enda det ikke er heeelt min cup of tea Strøkne E30er blir det aldri for mye av. Hadde ikke fått med deg det enda asså? hehe Jada my ride! Hehe, den er nokså gjenkjennelig ja, men er flere faktorer som spiller inn i at den får stå utenfor vettu! Nei alle kan ikke like det samme vettu! Jeg er iallefall veldig fornøyd selv, og med tilbakemeldingene jeg har fått rundt om. Blir aldri nok e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå