R Andersen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hvis man skal montere en slik fanger på en E46 som ikke har det orginalt, må man da bytte ut/kjøpe noen plastplater under fangeren, eller passer de som er der på begge typer fangere. Det er pre-facelift-fanger det er snakk om. Ikke så teknisk, men hvem har gode priser på slike fangere?
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Koed har m-tech fangeren til en god pris. komplett sett rundt hele til 10500kr eller noe...
R Andersen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Jeg er i første omgang mest interessert i frontfanger. Det er en bil jeg ikke har planer om å legge alt for mye penger i.
S.Bjørkås Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ikke noe problem å bare bytte fanger. gjorre akkurat det på min sedan for noen dager sia.tok ikke lange tia heller
R Andersen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Så plastikkdelene under bilen passet omhverandre, eller dreit du i det..? Det er hvertfall slik på E36 når man bytter til M3 fanger, at man må også kjøpe en del plastikkdeler under fanger/motor. Ellers så ser man rett i bakken gjennom gitteret, og det syntest jeg ser dumt ut.
marius325i Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Alt passer rett på. Eneste du må flytte over fra org.fangeren er metallet inni, men dette er bolt-on og passer rett i mtech-fangeren. Plug'n play på alt. Fanger, gitter, spredere og dekslene rundt sprederne trenger du for å ha alt komplett.
R Andersen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Ok, takk for info! Er det noen som har en M-tech-fanger til salgs?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Luft styringen til radiatoren er ulik, koster sikkert en liten tusenlapp.. Tror også luft styringen til bremsene er ulike.
Eksos Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ok, takk for info! Er det noen som har en M-tech-fanger til salgs? http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=26&products_id=72
marius325i Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Luftstyringen er identisk. Luftkanaler følger med fangeren.
Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Koster 2625,- på Koed MED tåkelys. Får det ikke billigere enn det verken brukt eller nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå