Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koil eller plugger?

Startet med at jeg slet med å få start på bilen en dag. Men skal nevnes at den var tilnærmet tom for fuel, så KAN være at bensinpumpa var tom, den startet uansett etter hvert.

Men...den går ikke fint... Kjørte på ringveien i oslo, lå vell i 50-60 i tredjegear og skulle gire ned til andre. Da jeg tråkket inn klutchen stoppet motoren helt. Men startet med en gang igjen.

jeg ser tendensen til dette ellers også, feks hvis jeg kommer kjørende frem mot et lyskryss og tråkker inn klutchen, så er turtelleren helt nedi bånn og henter seg opp igjen.

Forslag? Det er M50 innsug, sportfilter med skikkelig varmeskjold og effektanlegg på bilen, men dette har stått på lenge og ike vært noe problem.

Skrevet

Er ikke en vakumslange du har glemt å sette på da? glemte selv dette når jeg satte på M50 manifold, bilen gikk helt rævva, til jeg fikk satt den på igjen :D

Skrevet

hvis du har kjørt en del med lite bensin vil jeg tro det er pumpa, for da vil den dra inn mye dritt samtidig som den får dårlig kjøling. prøv å ta ut bensinpumpereleet og kjør strøm rett til pumpa, så hører du hvis den "skriker" og jamrer fælt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...