Joachim Lie Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Avgi din stemme her: http://www.dagbladet.no/2009/02/06/nyhe ... k/4722317/
E36Cab1 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 "Mens 19 prosent av mennene i undersøkelsen plages med lukeparkering, oppgir hele 47 prosent av kvinnene at dette er et problem." Hehe
316 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Vet ikke helt hva som ligger under "rundkjøring" her, men dersom det er snakk om plassering og signalgiving ut av rundkjøringer hadde jeg glatt stemt på det.
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Lusekjørere på områder der det ikke er mulig å kjøre forbi
Joachim Lie Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Jeg stemte på lusekjørere som rett over 60% andre har gjort, vil det si at det er 40% lusekjørere i Norge?
|Andreas| Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Helt klart lusekjørere. Ikke bare fordi de er sinker, men fordi de ødelegger flyten i kjøringen min Hva skjer med å aldri bruke høyre feltet? Det er der sinken burde ligge. Så kan "mellomsinkene" ligge i midten og de som kjører normalt++, ligge i venstre.
Galro Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hva skjer med å aldri bruke høyre feltet? Det er der sinken burde ligge. Så kan "mellomsinkene" ligge i midten og de som kjører normalt++, ligge i venstre. Man skal ligge til høyre uansett, og dette uavhengig av om man ser på seg selv som en mellomsinke, supersinke eller noe annet. Untakene er selvsagt når du skal kjøre forbi eller andre lignende årsaker. Ellers hold til høyre. Dessverre ser kke de som ligger tett opp i rompe meg til å være representert på lista.
-Anders- Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg stemte innkjørsel motorvei. Jeg kjører stort sett samme vei til jobb, og hver gang jeg skal ut på ringveien, så er det en krapp sving før aks felt begynner. Alle stopper herlig i denne svingen for å se at det er klart før de snegler seg bortover aksfeltet. Jeg blir så sint at det koker. Og tuta mi fungerer ikke. Jeg blir så irritert at jeg nesten går ut av bilen og spør han/hun i bilen foran om vedkommende vet hva et aks felt her. Stort sett alt som har med lusekjøring irriterer meg så det koker. Får jeg ikke flyt i trafikken så er dagen ødelagt. Nesten.
Joachim Lie Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Helt klart lusekjørere. Ikke bare fordi de er sinker, men fordi de ødelegger flyten i kjøringen min Det er ikke bare din flyt i trafikken de ødelegger for!
MortenK Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg stemte innkjørsel motorvei. Jeg kjører stort sett samme vei til jobb, og hver gang jeg skal ut på ringveien, så er det en krapp sving før aks felt begynner. Alle stopper herlig i denne svingen for å se at det er klart før de snegler seg bortover aksfeltet. Jeg blir så sint at det koker. Og tuta mi fungerer ikke. Jeg blir så irritert at jeg nesten går ut av bilen og spør han/hun i bilen foran om vedkommende vet hva et aks felt her.Stort sett alt som har med lusekjøring irriterer meg så det koker. Får jeg ikke flyt i trafikken så er dagen ødelagt. Nesten. Har sett fler som sliter med aksfelt. Det verste tilfellet jeg har sett er at noen rygget på aksfeltet til motorveien. Enkelte aksfelt er jo også litt forkorte syns jeg, men dette er heldighvis ikke så ofte å se/merke hvor jeg kjører.
Joachim Lie Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Jeg stemte innkjørsel motorvei. Jeg kjører stort sett samme vei til jobb, og hver gang jeg skal ut på ringveien, så er det en krapp sving før aks felt begynner. Alle stopper herlig i denne svingen for å se at det er klart før de snegler seg bortover aksfeltet. Jeg blir så sint at det koker. Og tuta mi fungerer ikke. Jeg blir så irritert at jeg nesten går ut av bilen og spør han/hun i bilen foran om vedkommende vet hva et aks felt her.Stort sett alt som har med lusekjøring irriterer meg så det koker. Får jeg ikke flyt i trafikken så er dagen ødelagt. Nesten. Dette er helt klart ett stort irritasjonsmoment
-Anders- Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Enkelte aksfelt er jo også litt forkorte syns jeg, men dette er heldighvis ikke så ofte å se/merke hvor jeg kjører. Ingen aks felt er for korte. Det handler om å mate på og legge seg inn i en luke.
Joachim Lie Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Enkelte aksfelt er jo også litt forkorte syns jeg, men dette er heldighvis ikke så ofte å se/merke hvor jeg kjører. Ingen aks felt er for korte. Det handler om å mate på og legge seg inn i en luke. I det molbolandet vi bor i så er det motorsvake biler som er problemet!
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Generelt stor andel dårlig, kunskapsløs og arrogant oppførsel blant norske sjåfører er det som plager meg mest! -For å ta det kort..
CS Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ingen ting irriterer meg mer enn lusekjøring og innkjøring på motorvei. Hva tenker folk som skal inn på motorveien. De akslererer seg opp til 60km/t for så å legge seg inn på motorveien hvor trafikken går 80-90km/t. 2 ting som da skjer. Enten begynner de og bremse... fordi det ikke er klart i feltet de skal inn på eller de på motorveien begynner å bremse for å slippe de inn på veien. Helt idiotisk. Hadde de akslerert opp til 80-90 og lagt seg pent inn i en luke så er det ikke noe problem. Dette bare ødlegger flyten på motorveien og skaper farlige situasjoner. Synes slike folk ikke fortjener å beholde lappen da de ikke kan kjøre bil. Dette her skjer stadig vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå