StianA Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hei oppdaget i dag at spyleveska på bilen min har frosset, hvordan skal jeg få tinet denne? har ikke tilgang til og sette bilen inn noen sted heller, og kan jo ikke stå med gass brenner akuratt heller bare lurer på om jeg kan putte noe oppi tanken som får dette til og smelte? eventuelt noen andre muligheter? føler meg litt dum men hakke peiling på hvordan jeg skal tinet den , og hvordan den har tinet vet jeg ikke, har jo kjøpt spylevæske på biltema takker for svar.
Nytern Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Bare å kjøre bilen litt det. Blir vanligvis varmt nok til at spylervæska tiner.
StianA Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 har prøvd det hehe, kanskje jeg ikke kjørte langt nok skal prøve igjen. skal ikke kjøpe spylevæske på biltema mere
gjeewaytee Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hadde selv samme problem forrige uke, men håløst.... etter en laaang kjøretur og litt hard kjøring så var alt fremdeles frosset, det varte i 4 dager før det endelig kom mildvær igjen...
///MoePower Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Det er ikke sommer-spylervæske du har fylt på? Vet ikke om biltema selger spylervæske med årstidbestemmelse på, men vet ihvertfall at det er å få kjøpt spylervæske beregnet for bruk på sommeren, og en annen som er beregnet for bruk på vinteren. (eller såkalt helårs-spylervæske) Er forskjellige frysepunkter på de..
StianA Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 er det sommer spyle væske også ja, da lærte jeg noe nytt. trudde det var "universal" jeg. men vil tru det var vinter spylevæske, sto en pall full med kanner der. tviler på at de hadde en stor pall med sommer spyle veske fremme om vinteren? men er ikke godt og si, frossen er den i hvertfall
StianA Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Kjøp en varmepistol eller bruk hårføner den var ikke dom, har en varme pistol, skal prøve med den Takk for svar
///MoePower Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Er sannsynligvis "universal spylervæske" du har kjøpt. Vanligvis er det kun universal spylervæske som selges overalt, men jeg vet at jeg også en sjelden gang har sett såkalt "sommer spylervæske" Tror den sommerspylervæsken har brukt å vært billigere også, ettersom den ikke har tilsetningsstoffene som trengs for å tåle kuldegrader.
Bjørn 320 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Viss du ikkje har full tank, så kan du jo ha på litt konsentrat...vil tru det skal tine opp ganske effektivt, samtidig som det senkar frysepunktet for seinare bruk
Nytern Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Bruker europris og rema sin spylervæske jeg. Aldri noe problem med at disse fryser. Ikke engang i -30. Mener det står på kannene at de tåler -18 eller noe.
StianA Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 pleier å bruke rema sin jeg også, men gikk tom da jeg var i nærheten av biltema, derfor kjøpte jeg det der.
StianA Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 så sant så sant frosser i hvertfall ikke
Alex88 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Spander bimmeren en overnatting i et varmt parkeringshus hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå