Fliid Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 SØK! Vært stoore tråder om akkurat dette tema. søk
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 HYSJ! - Ellers har vi det gående i evigheter uten at noen blir enig! (søk litt i forumet, var nettopp en tråd om dette og har vært flere andre)
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 SØK! Vært stoore tråder om akkurat dette tema. søk Du slo meg på målstreken..
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 SØK! Vært stoore tråder om akkurat dette tema. søk For de som gidder legge inn slike svar, kan de like godt legge inn linker på de trådene de tenker, evt hjelpe litt. Hjelper ikke Hansh med slike svar, og tror ikke det er i tråd med retningslinjene...
B3KK15 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hk er hvor fort du treffer veggen Nm er hvor langt du drar med deg veggen etter smellen.
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Les litt angående det her: HK: http://no.wikipedia.org/wiki/Hestekraft NM(dreimoment): http://no.wikipedia.org/wiki/Dreiemoment Disse diskusjonene som har vært her på forumet er blitt dratt ut i det uendelige, men du blir nok ikke noe klokere av å lese dem hehe Enjoy
Brasan Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hk er hvor fort du treffer veggenNm er hvor langt du drar med deg veggen etter smellen. Veldig bra forklaring
Fliid Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 J. Hofstad; Ok. Da kan du tolke det slik at jeg ga blaffen i rettningslinjene til forumet når jeg svarte. Du vet like godt som flere her på forumet at dette er ett tema det har vært diskutert mye om og da kan de trådene heller draes opp på nytt. Hm, hvorfor kom ikke du med noen link? Kritikk av meg, men ingen hjelp fra din side heller. Dårlig
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Og krangelen mellom Fliid og J.Hofstad fortsetter ja
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 SØK! Vært stoore tråder om akkurat dette tema. søk For de som gidder legge inn slike svar, kan de like godt legge inn linker på de trådene de tenker, evt hjelpe litt. Hjelper ikke Hansh med slike svar, og tror ikke det er i tråd med retningslinjene... Jeg trengte da ikke hjelp?
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ja, kanskje på tide vi stopper med det Eventuelt bare bli enige om å være uenig....
Fliid Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hehe, det er vel enklest for begge to. Da vi sjeldent er enige.
Ballder Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ja, kanskje på tide vi stopper med det Nei nei nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå