bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 fant en 525ix på finn. står hos forhandler og pris forlangende er 49000kr. er ikke dette sinnsykt dyrt??bilen er rusten nederst på dører og takluke. vatten i bremsevæsken=rustne kalippere+bremserør??? pluss noen styrekuler og diverre ting som måtte byttes er dette verdt 50000kr???? skal ringe på mandag og høre om mannen er ruset på noe.
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde er det denne du tenker på? Den hadde jo mye utstyr og er en 93mod. Syns ikke 49 er avskrekkende pris for denne, men kanskje man kan få avslag i pris tilsvarende hva det koster i deler som må byttes. Litt rart at det ikke er gjort da den står hos en forhandler som må gi mnd 3mnd garanti.
bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 ja er visst en 93mod. tror flesteparten av 525ix de blir levert med mye utstyr. men 50lapper??den har jo gått 250000km. hva er mye utstyr??skinnseter og kjørekompis??noen 16toms felger uten lokk fra tidlig 90tallet??er dette virkelig GULL???lol ka viss jeg hadde bydd 30000kr hadde det vært skambud??
EirikL Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Ikke har bilen noe utstyr å snakke om, i praksis må man jo kjøpe 8 nye felger og med alle de tingene som må byttes, er ikke denne bilen verdt 49000,-! Understellsdeler til ix er mellom 50-100 % dyrere enn til vanlig sedan/touring, så den kan bli dyr å fikse på. Tror ikke forhandleren har peiling, rett og slett. Jeg hadde gitt et bud på 30000 og ville han ikke ha det, hadde jeg funnet en annen bil.
bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 utstyr på denne som er plus i forhold til "alle" de andre e34ene som blir solgt er vel sport skinninteriør som på en måte blir nevnt 3ganger i annonsen. skinn ratt skinn seter sport skinn skinn skinn
EirikL Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 759#bilder
bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 noen andre som har kjøpt ix i det siste året??pris de har betalt??ser på autodb at de ligger på fra ca 40000kr og opp.
Lars89 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Har fulgt litt med på annonser da jeg vurderte å kjøpe en til vinterbil, og tilsvarende biler har gått for 30K, så det er ikke skambud. Har sett de til under 20 også. Ikke uvanlig at forhandlere tar biler i innbytte og tar 20-50 000 mer for de ved salg uten å gjøre en dritt...
bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 hmm, tenkte og legge inn bud på 30000kr men 25000kr hadde vel vært best.
336mik Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Jeg kjøpte min for ca 1.5 år siden,og betalte vel 53 tror jeg. Fikk da med en masse kvitteringer på at tilnærmet hele forstillingen var ny.Var også 1 ny drivaksel foran,og de eneste feil jeg fant på bilen varm defekte varmetråder i bakruta,og en oljelekkasje på nivåreguleringen bak.
oddis Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 525iX med MANUELL kasse!! LØØØØP og kjøp. Utstyret spiller virkelig ikke mye inn her, alt av iX'er har jo handicapkasse stort sett. Men mindre man syns det er greit da
ingard Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Mye som trekker opp her ja. Så 49000 høres ikke feil ut, så fremt alt er i orden. Litt pruting er alltid tillat.
kbteknik Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 syns bilen så fin ut jeg... ix med manuell kasse er ikke så vanlig, og ut fra bildene ser bilen hel og fin ut, kan jo hende at selger er mega erlig og sir ifra om absolut alt av feil han vet om.. hvis jeg sto og trengte ix hadde jeg nokk budt 40 for denne
bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 hmm. får se litt skeptisk siden det virker som det er litt kaross rust og dårlig vedlikeholdt. virker ikke som bilen har vært i hendene på en som liker biler i allefall. ingenting ser ut so det er byttet på den kjipe felger er det og. helt seriøst hvor mye hadde denne vært verdt viss det ikke var ix??tror ikke jeg hadde betalt 20000kr for denne da med tanke på ka man får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå