Thomaz Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Med bra vinterdekk så burde den gå som ei kule på det føre der....
NiklasJa Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Jeg kjører med 235-40-18 dekk. 205 og smalere er omptimalt for vinterføre. Jeg sladda for mye med min bil. Så lamellene hadde smeltet sammen. Vaske dekka med dekk vask. Fungerte faktisk utrolig bra, mye bedre enn forventet. Mtp. at det bare er vask. Men ble aldri helt bra før jeg fikk kjøpt meg nye dekk. Kansje det samme har skjedd med deg? Dekk klister er også en livredder.
Thomassino88 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 noen som veit hvor jeg får kjøpt Dekk klister??
NiklasJa Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Dekk sokker er også å anbefale. SKjønner ikke at de kan fungere så bra.
Peer Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Litt OT, men hvordan kom du deg ut av bilen mtp på at du har parkert så nærme brøytekanten?
Thomassino88 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Der du fyller tanken på jet nope.men takk skal du ha
Thomassino88 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 skal ute å kjøre nå snart får se om jeg kommer meg ut.ligger vel 20cm med ny snø nå
SteffenM2 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Her i Moss har vi vel snart passert halvmetern.. Fytti satan og jeg er forbanna på at jeg ikke har lappen..
Ballder Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Prøv bilextra du, med tanke på dekk vask. Ellers funker jo rødsprit bra til og vaske dekka.
Thomassino88 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Litt OT, men hvordan kom du deg ut av bilen mtp på at du har parkert så nærme brøytekanten? jeg gikk bare ut den andre døra var der bilen satte seg fast måtte stope får en tulling
M3 Yngve Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Jeg har vært på BWMCC treff oppe Sigdal i dag (sykt gøy) Så kommer jeg hjem til Vestfold og Sandefjord, å det er MYE snø. Da satte jeg fra med Hiacen med dårlige dekk og 4WD, og tok E30 med rally pigg, av hengeren. He he, folk lurer noe da man kan kjøre som på våt asfalt nesten. Så kjøp deg rally dekk.
Thomassino88 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 rallydekk koster vel en del mer en nokian hakk vel? kjørte du e18 hjem?jeg brukte 50min fra sem til holmestrand.normalt bruker jeg 20min.folk ligger 60 på e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå