Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av at e30`n setter seg fast med en gang det kommer litt snø.faen ass :evil: kan ikke stoppe noen steder hvis det er 10cm med snø da sitter jeg fast

er sveisa sperre og nokian hakka piggfri bak

jeg gikk bare i fra bilen var så lei hehe

ecqtsf75xql3wmq9hxgq.jpg

Skrevet

med sveisa sperre og gode dekk bør du komme deg greit fram egentlig. jeg sto "aldri" fast med min vinter 323 med nye piggfrie dekk og åpen diff.

har du prøvet noe vekt baki? jeg hadde ikke det men det skal jo funke

Skrevet

skulle hatt en ix nå.er ikke noe vekt bak,får putte noe baki å prøve.er ikke noe stress hvis jeg har litt fart da kommer jeg meg fram lett,mhm døds morro ute nå.snø spruten står etter bilen :D men må nok vente til pappa kommer hjem med landcruisern så får han dra meg opp :oops:

Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor du setter deg fast så ofte.

Jeg har kjørt flere vintre med E30 med vanlig 25% diff brems, men ingen problemer så lenge jeg hadde spor i dekkene.

forholdene så jo perfekte ut der da :)

Skrevet
Kan ikke forstå hvorfor du setter deg fast så ofte.

Jeg har kjørt flere vintre med E30 med vanlig 25% diff brems, men ingen problemer så lenge jeg hadde spor i dekkene.

forholdene så jo perfekte ut der da :)

kan ikke forstå det selv..en kamerat av meg kjører e30 touring 318 med sveisa sperre han sitter aldri fast :(

Skrevet

Kjøp deg piggdekk og legg noe tungt baki så hjelper det. :wink:

Men original E30 er jo ikke akkurat det letteste å komme fram med om vinteren :roll: Men gøy er det :D

Skrevet

Ser da ut som perfekte sladde/lekeforhold dette :)

I mine 9 år med førerkort har jeg hadd flere bilmerker av ymse slag, både veteranbiler og nyere biler med stor sekser og bakhjulstrekk og har aldri kjørt meg fast på vinterføre og jeg bor på landet.

Skrevet

195 50 15 er standard dim på E30, så kan ikke skylde på det. Har det på IXen (hakka 4 pigg) og har ikke satt meg fast enda :wink:

Skrevet

kan ikke forstå det selv..en kamerat av meg kjører e30 touring 318 med sveisa sperre han sitter aldri fast :(

Kanskje på tide å se på kjøreteknikken hans kontra din :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...