Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjøp deg e30 m3 du! Så Yngve får laga e46 m3 til meg!;D

Jeg har jo E30 M3 jeg. :D

Bil til deg skal vi nok klare i 2011 en gang kansje.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Takker :)

Driver å vurderer de røde stripene på min, men var usikker på hvordan det hadde blitt siden min er diamantsvart, og ikke "Evosvart". Men da blir det bra, det ser jeg jo på din :D

Skrevet

Det der må du bare prøve.. Det er forkjelige meninger om stripene der men sia min hadde sport evo kjermer foran så synes jeg den skulle ha dee stripene,, jeg fornyet dee i vinter og da jeg tokk av gamle blee bilen helt rar synes jeg... men har du evo svart sa du... :D

Skrevet

Huska ikke fargen, så måtte kalle det Evosvart ;)

Ja, tenkte bilen min er litt for "lys", men det er jo bare å prøve. Folk sier det blir mye, men poenget er jo hva jeg liker selv. Kjøpte du et kit noe sted, eller fikk du bare lagd til merkene?

Skrevet

Hei Raymond. SKal legge ut bildene av m3`en straks. Har 2 dårlige mobilbilder eg kan legge ut i så lenge.

Har kjøpt lykteskygger til bilen nå som skal inn til lakkering ilag med orginalgrill.

Synst ein e30 alltid passer best med lykteskygger :D

Snakkes

• 4 weeks later...
Skrevet

Skal ta fleire bilder så fort eg har fått på lykteskygger og dei sota DE-lyktene som eg fikk med av Raymond da eg kjøpte bilen.

Vil og skifte til dei orginale nyrene. Dei er til lakkering ilag med lykteskyggene.

Må bare sei at bilen er heilt topp og bærer virkelig preg av at den har blitt tatt godt vare på og blitt behandlet sånn ein E30 skal bli.

Fleire bilder kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...