Spiritus Sancti Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Kjøp deg e30 m3 du! Så Yngve får laga e46 m3 til meg!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Kjøp deg e30 m3 du! Så Yngve får laga e46 m3 til meg!;D Jeg har jo E30 M3 jeg. Bil til deg skal vi nok klare i 2011 en gang kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Tenkte på Raymond, siden han var usikker på hva han skulle kjøpe.. En gang kanskje? Sjukaste, må ha den før sommern vaffal! Haha, sorry OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hva var fargen på denne? Det var ikke diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Hva var fargen på denne? Det var ikke diamantsvart? beklager sent svar... Farge koden var Diamant svart kode 181,9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Takker Driver å vurderer de røde stripene på min, men var usikker på hvordan det hadde blitt siden min er diamantsvart, og ikke "Evosvart". Men da blir det bra, det ser jeg jo på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Tror kansje det er tøffere når den er sort blank enn når den er diamant sort, men er ikke sikker.... Kan hende det blir like tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Det der må du bare prøve.. Det er forkjelige meninger om stripene der men sia min hadde sport evo kjermer foran så synes jeg den skulle ha dee stripene,, jeg fornyet dee i vinter og da jeg tokk av gamle blee bilen helt rar synes jeg... men har du evo svart sa du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Jeg har "Evosort" (Jetblack)ja. jørgenh har diamantsort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Huska ikke fargen, så måtte kalle det Evosvart Ja, tenkte bilen min er litt for "lys", men det er jo bare å prøve. Folk sier det blir mye, men poenget er jo hva jeg liker selv. Kjøpte du et kit noe sted, eller fikk du bare lagd til merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Jeg kjøpte de originale hos bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Hei Raymond. SKal legge ut bildene av m3`en straks. Har 2 dårlige mobilbilder eg kan legge ut i så lenge. Har kjøpt lykteskygger til bilen nå som skal inn til lakkering ilag med orginalgrill. Synst ein e30 alltid passer best med lykteskygger Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Det eine ligg her Tommy. viewtopic.php?f=6&t=119968&start=195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhome Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Skal ta fleire bilder så fort eg har fått på lykteskygger og dei sota DE-lyktene som eg fikk med av Raymond da eg kjøpte bilen. Vil og skifte til dei orginale nyrene. Dei er til lakkering ilag med lykteskyggene. Må bare sei at bilen er heilt topp og bærer virkelig preg av at den har blitt tatt godt vare på og blitt behandlet sånn ein E30 skal bli. Fleire bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå