Prodigt Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Utrolig fin M3 du har:) Gi beskjed om den engang skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 Da har en del av delene som skal på M3 i vinter kommet.. Må rette en stor takk til Brakes Norge for knall service og god pris;) Samt Morgan hos GS bildeler. Delene kom jo rett etter jeg la på røret jo Venter på Brembo bremser foran fra Twins Turbo i USA. Dette kommer neste uke. Blir godt og få prøvd M3 på BANE i sommer! Nytt understell fra H&R Foringer fra GS Bildeler Pakninger fra C3BMW LTD i England. Kjapp leveringstid på dette også, tok under ei uke. Og tilslutt et bilde av bilen på bukken nedstøvet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Må du levere inn de gamle fjær beina dine? Hva er det for type HR du har valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Må du levere inn de gamle fjær beina dine? Hva er det for type HR du har valgt? Ja.. Du sender de inn, så for du nye ferdig laget med TUV papir. Dette er kun høyde justerbart. Stivhet er tilpasset for M3 av H&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Dette ser veldig lekkert ut!! er gs camberplatene fiks ferdige til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Hvor var bildene av listene dine sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 De nye bremsene har kommet i hus, Brembo 4-stempla kalipere med 330mm skiver. Dette bør klare å stoppe bilen rimelig kjapt! Stor takk til Twins Turbo Inc. i Usa for levering av bremsene. Her er de inni 18" felgen, fyller godt ut! Nye Eibach stabstag, foringer og linker til bilen. Levert av GS Bildeler, takk til Morgan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Hva kommer et sånt bremse kitt på ? Er det fester og bolt on på M3en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Det er bolt on.... Det kom seg på 12 lapper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Det begynner og bli litt deler nå, Blir da en sleeper på banen denne.) gleder meg til og se hva vi for til med sliks dekk på banen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Raymond, fant du ut det med listene dine? Bremsene blir flotte, har lyst på noe lignende selv. Hva kom det Eibach kitet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Jeg tror jeg må ta det lystene når jeg blir ferdig med bilen... men jeg har bedre aning på det nå... Takk for hjelpen.. Det Eibach kite fikk jeg jule gave fra broren min så jeg hvet ikke.. men han bestilte det fra GS bildeler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Gidder du å ta bilde av de og legge ut når du har satt de på? Har ikke sett hvordan det egentlig ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 De nye bremsene har kommet i hus, Brembo 4-stempla kalipere med 330mm skiver. Dette bør klare å stoppe bilen rimelig kjapt! Fete bremser, men jeg tror ikke den kommer til å stoppe noe fortere enn orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Gidder du å ta bilde av de og legge ut når du har satt de på? Har ikke sett hvordan det egentlig ser ut! Ja jeg skal nok gjøre det så skal jeg nok spøre deg igjen.... så at det blir riktig... for jeg har ikke tenkt å montere dee feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå