SSM Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Strøkent Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Takk for det men snart om en måned må du hjelpe meg med dee lystene til panseret mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Diffen til M3`n har blitt overhalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Da er understellet på bilen ferdig, men mangler en del justering før bilen er kjørbar. Diffen er også på plass. Girkassa har også gått gjennom samme sjekk og overhaling som diffen. Venter bare på clutch og svinghjul så blir det mere montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Bare bytta pakninger og sett over gir og diff, eller har du gjort noe mer med dem?? En fryd når den ser så strøken ut under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Takk ... Jeg har leverte på en verksted og dee har godt gjenom alt og byttet pakninger og alt var bra med både diffen og kassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Blir jo bare bedre og bedre dette raymond:D Husk å si ifra om du skal selge den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hva kostet noe slikt da Raymond? Synst det fram hjulet ditt stod litt langt bak i hjulbuen, har du ikke eksentriske bærearmsforinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Hva kostet noe slikt da Raymond?Synst det fram hjulet ditt stod litt langt bak i hjulbuen, har du ikke eksentriske bærearmsforinger? Det stemmer.... fram hjulet står litt feil.. men jeg må nok yostere litt på det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Du har ikke eksentriske bærearmsforinger altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Hva kostet noe slikt da Raymond?Synst det fram hjulet ditt stod litt langt bak i hjulbuen, har du ikke eksentriske bærearmsforinger? Det stemmer.... fram hjulet står litt feil.. men jeg må nok yostere litt på det der.... Det står ikke feil, men det står slik det gjør originalt på E30M3. Sett på exentriske bærearms foringer forann så blir det bedre.. Ikke noe hokus pokus og ordne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 På side 11... bildet nr: 2 ...Er det ikke dee forimgene dere mener da på bærearma foran.. Begge sider.. Det må jo være dee da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Vanskelig å se. Men poly foringer der er boss.... Kjøp Treehouse Racing sine Eyeball foringer. Det er en hel brankett med en tynn nylon ring innvendig. Den går ingen steder! www.treehouseracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hva kostet noe slikt da Raymond?Synst det fram hjulet ditt stod litt langt bak i hjulbuen, har du ikke eksentriske bærearmsforinger? Det stemmer.... fram hjulet står litt feil.. men jeg må nok yostere litt på det der.... Det står ikke feil, men det står slik det gjør originalt på E30M3. Sett på exentriske bærearms foringer forann så blir det bedre.. Ikke noe hokus pokus og ordne det. De som er sorte og røde som et står GS på. Er de ja. Når du får på de så blir det bedre.. Tror ikke du får hjulet helt i senter med de, men det blir mye bedre enn nå. Du må ha ende mere exentriske foringer skal hjulet bli helt i senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå