raymond m Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Takk det er hygellig å høre........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLAYPEN Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hei Raymond, Flotte bilder av M3'n du har fått opp, men har du fått tak i Carbon innsuget til M3'n din eller? Jeg får mailer fra min kontakt fra Danmark.. --------------- One quistion, the carbon intake you want, is that for the standard intake or will you modify the controlling of the airflow. The standard one have an flow meter to control and messure the are / fuel mixture, on our car we use another ECU that doesn't use the air flow meter. --------------- Ønsker du den levert med eller uten "flow meter" -Thomas 93 BMW cab 325iM (eier den fortsatt) ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hei Raymond, Flotte bilder av M3'n du har fått opp, men har du fått tak i Carbon innsuget til M3'n din eller? Jeg får mailer fra min kontakt fra Danmark.. --------------- One quistion, the carbon intake you want, is that for the standard intake or will you modify the controlling of the airflow. The standard one have an flow meter to control and messure the are / fuel mixture, on our car we use another ECU that doesn't use the air flow meter. --------------- Ønsker du den levert med eller uten "flow meter" -Thomas 93 BMW cab 325iM (eier den fortsatt) ;P Jeg holder å undersøke med datasprut nå for tiden så må vi jo finne utt hvilken vi må ha da å videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Nydelig bil! Likte både felgan, potta og tåkelyktan, så æ ser itt probleme (også HS- regga da, det liker en Lillehammer gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Meget pen bil! Likte felgene godt jeg. Litt mer skeptisk til de sorte nyrene... DTM-potta satt på når jeg hentet bilen i Tyskland også.. Her er et par bilder fra Puttgarden-ferga, oktober 2001: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Utrolig nydelig bil du har, Men når jeg så de siste bildene så lurer jeg på om jeg kanskje hadde vurdert sorte eller hvite blinklys forran. Men for all del en bagatell på en elleres strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Meget pen bil!Likte felgene godt jeg. Litt mer skeptisk til de sorte nyrene... DTM-potta satt på når jeg hentet bilen i Tyskland også.. Her er et par bilder fra Puttgarden-ferga, oktober 2001: OK ER det du som har tatt inn den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 OK ER det du som har tatt inn den bilen Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Ellers så har jeg 48mm carboninnsug på lager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Da er bilen på veien igjen etter at vinteren har dratt sin vei. Nye bilder med andre blinklys:) Det neste på ønskelista er større bremser og ordentlig understell. Innvendig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Knall bilder og rå maskin som foto modell Er de røde detaljene/listene orginalt? Gromt med røde detaljer på svart bil:!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Kjørte innom Tevodekk på lørdagen, så bilen din der, utrolig fin bil! Stian som tok bildene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Bare jeg klarer å skaffe baklykter nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Helt rå bil! Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Bare jeg klarer å skaffe baklykter nå så Jeg venter spent ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå