raymond m Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Knall bilder og rå maskin som foto modell Er de røde detaljene/listene orginalt? Gromt med røde detaljer på svart bil:!: De rode detaljen er teip pa fangeren dee var slik nar jeg fikk tak i bilen... men da bilen kom fra tyskeland var det ikke med dee rode dtriper som bilde hvise fra tidligere eier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Kjørte innom Tevodekk på lørdagen, så bilen din der, utrolig fin bil!Stian som tok bildene eller? Takk for det ja stian er fotografen min.... Jeg sa ikke caben din da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kjørte innom Tevodekk på lørdagen, så bilen din der, utrolig fin bil!Stian som tok bildene eller? Takk for det ja stian er fotografen min.... Jeg sa ikke caben din da.... Hehe, nei. Kjørte ikke caben da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ut på byen en lørdagskveld så fikk fylla vike til fordel for M3`n og litt bildetaking. Kjørte en runde på havneområdet i Trondheim for å ta litt bilder av bilen mens det var mørkt. Snakkes på ACR neste helg! Banekjøring og utstilling venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ser ut som pen bil det der;-) vi sees på ACR !! gleder meg no voldsomt! Jeg kommer sikkert innom i løpet av uka for dekk bytte på min M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Nydelig M3 det der Eneste er baklykta som burde vært sorte, som du prata på i de første postene, behold DTM stussa, synes det kledde bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Steike, bilen din ser skikkelig lekker ut Og mann, du tar noen knallfine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Deilige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takk for finne tilbakemld... jeg venter på org sorte baklykter men men vanskelig og det er en kompis av meg som tok bildene for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Du tar ikke turen til Åndalsnes på Bmw-Treff 20. Juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 STRØKENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Blir bare bedre å bedre bilen din Raymond Så Radni hadde kommentert bildene på facebook sjø, men der fikk ikke jeg skrevet. Så får jeg slenge inn en kommentar her igjen i stedet for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Blir bare bedre å bedre bilen din Raymond Så Radni hadde kommentert bildene på facebook sjø, men der fikk ikke jeg skrevet. Så får jeg slenge inn en kommentar her igjen i stedet for Takk for det det er på tid at du tar deg en tur til trondheim snart nå.... fikk du takk i deg bak dekk til slutt da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Du tar ikke turen til Åndalsnes på Bmw-Treff 20. Juni? Det tror jeg ikke . dårlig med tid for tiden mye å gjøre på alle kanter... men vi sees vell på en treff løpe av sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Vært på Endless-R i Trondheim å benka bilen i dag. Endte med 165hk på hjulene. Den første originale M3`n som har blitt benket tenker jeg Fornøyd eier! Et par bilder av interiøret i bilen Og til slutt en liten filmsnutt av benkinga: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå