knut_olestad Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Finner det altfor deprimerende å se bimmern stå nedsnødd, så noe bilde av det vil det aldri bli. Har et bilde av gamle auda`n med 40 cm snø på seg, men det passer ikke inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er min e46 cab. Har stått stille i godt over en mnd nå. Du kan gått fortelle hvem som hjalp deg med å fjernet den snøen som var på bilen også hehe Hehe, er ikke lett å rydde snø med bein med 2 brudd i.(samt 12 metallstenger gjennom) Er så glad det er bare 5 dager igjen med høydekoreksjon (skruing). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er E36-en for tre uker siden. Kom endel snø over natta, kan du si. Spadde en time for å komme ut på veien igjen, men det var litt digg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg er så glad jeg tok investeringen og kjøpe garasje med leiligheten så slipper jeg og grave frem en bil om morgenen. hehe.. Deprimerende og se all snøen som kunne ligget på bilen min. Og da tør jeg ikke tenke på hvor deprimerende det hadde vært og finne bilen med all snøen oppå. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 For et par år siden dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Ikke akkurat nedsnødd, men en bra mengde snø likevel. Bildet er noen år gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Får legge til jeg også da, fra Åmot i Modum : E34 Touring venstre og blå sedan (edit) høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Vanligvis lar jeg bilen bare stå i garasjen når det snør så mye, men idag måtte jeg bruke den en tur. Helt utrolig dårlig brøyta i Oslo, ass. Og Bimmern er ikke spesielt god brøytebil, men fikk nå skuffa unna en del snø likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Får legge til jeg også da, fra Åmot i Modum :E34 Touring venstre og blå sedan venstre. Står begge bilene til venstre? Var ikke særlig effektiv den car-port'en der ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 glad jeg har quattro i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 uff. blir deprimert når jeg ser disse bildene. har ikke gjort annet enn å måke snø i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Et par fra juletider: haha... likna på Toyota Prius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 det siste blei tatt 19 mai i tromsø i fjord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Fint vær for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Her er noen snøbilder av min bil.. Vil ha sommer nå !! Noen cm snø på taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå