BMW_320_e30 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 beemern min var ganske så nedsnyet da jeg kåm hjem btw så er det en BMW 320 e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 OI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Her e min fra mars i fjor. Har ikkje fått tatt noen bilder av den i år med snø, men det er faktisk mer. :S Gleder meg som en unge til sommer og sol og breie brock B1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Her er da caben som er nedsnødd, drygt å ikke ha garasje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Bilen til naboen..det er ikke bmw men fant ut at jeg bare måtte legge ut dette bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Når jeg ser dette er jeg glad jeg bor i Stavanger =D Maks en halv cm snø her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 her er 520'en min fra forrige helg. Dette kom iløpet av lørdagen!!! Er mer en nok snø her på hedmarken synes jeg. ser siden av snøspaden hvor støtfangeren er.. langt der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Min kjære nedsnødde Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har ikke noen bilder av min bil da den er nedsnødd da den står inne i oppvarmet verkste når det er kaldt ute.. når det er kalt ute står den inne og får pleie istedet:) egner seg ikke som noen vinter bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Når jeg ser dette er jeg glad jeg bor i Stavanger =DMaks en halv cm snø her Sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 dette var det jeg kom hjem til etter en uke borte hjemmen ifra litt elendig bilde. tok meg 2 timer og grave den fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Kom ramlende litt snø her på nordmøre og faktisk. ca 40 cm på 1.5 dag. så klart to dager etter at jeg monterte sommerfelger igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå