Gå til innhold

19" alu med nye dekk, bytter mot 18 rondell D58 ( SOLGT


Fashionman
 Share

Anbefalte innlegg

Send meg mail med bilder av Felgene

ja jeg bytter likt, om ikke du insisterer på å gi en slamp i mellom. Med tanke på verdi av de er kanskje det lurt. Men vi avgjør saken i mailen du sender. Lørenskog ser jeg også.

Ikke lange betan! ca 20 min unna meg. Bor ved Jessheim/gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørr om en ting? disse mener jeg bestemmt at jeg har sett på Finn.no helt siden første gang jeg så etter felger til BMW...og på alle annonsne jeg har sett av disse felgene så er di alltid like inngrodd med bremsestøv...er det sånn og forstå at du ikke greier å rengjøre felgene før du tar bilde? jeg har enda til gode å selge noe med bilde hvor det ser ut som di/det/den har ligget ute i 2 år. det er ikke kritikk i og for seg, men ett tips. og du, blitz på små mørke rom = dårlige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørr om en ting? disse mener jeg bestemmt at jeg har sett på Finn.no helt siden første gang jeg så etter felger til BMW...og på alle annonsne jeg har sett av disse felgene så er di alltid like inngrodd med bremsestøv...er det sånn og forstå at du ikke greier å rengjøre felgene før du tar bilde? jeg har enda til gode å selge noe med bilde hvor det ser ut som di/det/den har ligget ute i 2 år. det er ikke kritikk i og for seg, men ett tips. og du, blitz på små mørke rom = dårlige bilder.

Ja, mye mulig de har ligget i 2 år på finn.no, merkelig da det kommer inn en bunch med PM om interesserte. Mulig de har vært overpriset.

Men jeg fikk felgene på lørdag, og driver å rydder i garasjen for å få plass til bilen til Kona.

Mener at disse felgene gjør seg på en Bimmer, samme åssen modell egentlig. Feite er de :lol:

Støv er det, men jeg mener fast og bestemt at disse er verd prisen for noen Rondell. Disse er helt strøkne uten skader etc , samt helt nye dekk

235x35 19 forran

265x35?/30 profil bak.

Og grunn til støv, jo rett og slett at jeg ikke forhaster meg, og at jeg bare sjekke om noen kan være interessert. Som har vist seg og være mange.! om de spør, kan du vaske disse, og sende meg noen bilder. Så klart gjør jeg det.

mer vet jeg desverre ikke om disse felgene. fulgte med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...