Gjest Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Fikk valget mellom en volvo 240, og grøfta! I ettertid tenkt jeg egt jeg kunne tatt volvoen, One 4 the team. men men.. q
Eksos Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har ikke havna i grøfta i år heldigvis, var en snartur innom grøfta ifjord (utslitte piggfrie fra 99, nedbremsing..) Har jo snurra ett par ganger, men det er vell normalt..
hauken Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Fikk valget mellom en volvo 240, og grøfta!I ettertid tenkt jeg egt jeg kunne tatt volvoen, One 4 the team. men men.. q tror du kan være glad du ikke valgte volvoen,den hadde nok tålt mer enn din bil...
Scampi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hvordan fanger ble det? Ble en M-fanger, GS i Oslo hadde fine priser her en kveld ;D
carlhaakon Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Fikk valget mellom en volvo 240, og grøfta!I ettertid tenkt jeg egt jeg kunne tatt volvoen, One 4 the team. men men.. q var du som sto der får noen uker sia like utafår hamar?
hauken Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 hvis valget står mellom front mot front og grøfta,synes eg han gjorde et godt valg....
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Fikk valget mellom en volvo 240, og grøfta!I ettertid tenkt jeg egt jeg kunne tatt volvoen, One 4 the team. men men.. q var du som sto der får noen uker sia like utafår hamar? Så den selv også om det var den ^^ Kjørte forbi i en Transporter pickup med nym20b25`n på planet, ble lei meg når jeg så en E30 med nødblinken på i vegkanten
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tør jeg foreslå kjetting og 4X4. Han har 4x4 På med pinglehjul og biltema kjetting. Tenkte sånn generelt egentlig.
MikaelR Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Har ikke vorre på grøftetur i vinter.. men har blitt en bil mindre
Stene89 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Nå som det hærjer som værst med snø på østlandet, så passer det seg vel inn med en tråd om akkurat dette.Noen som har vært en tur å hilst på grøftetrollet? Jeg har ihvertfall, med Peppes Pizzabil vel og merke. ikke bare en med opptil flere ganger på en dag. Har du en historie å komme med, sleng den inn. evt noen bilder fra åstedet? Lær deg å kjøre du.. (nei, jeg mener ikke å starte en diskusjon nå.. Men hvis man kjører ut flere ganger på en dag kan man faen ikke kjøre bil..) Er man pizzakjører å kjører forhjulstrekka bil. da må man bare leke seg da
Hansh Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Har foretrukket å holde meg på veien så langt denne vinteren og.
Glenn-Andre Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 veit ikke hvor mange turer det har blitt i grøfta/brøytekanter men har blitt endel. har bare gått med ett grøftelys
Gjest Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Ja stemmer: p Den 24/1 -09 , Uff kjett å stå der mens alle som kjører forbi tuter, Tror jeg skal slutte med det selv nå : p Nå som jeg vet hvor forbanna man blir av det: p Var foresten en BMW 330xi taxi som stopper å lurte på om alt gikk greit: p Sto midt i mellom br.dal og furnes! Ble heldigvis ingen skader, annet enn at det har vært noe tull med dynamoen i ettertid, kan være tilfeldig det men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå