Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Ikke havna i grøfta enda. Men har blitt stående på tvers av veien et par ganger
Scampi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har bare hatt ett problem så langt og det har vært ene bakken opp i gata mi som var litt glatt. Det hadde snødd hele kvelden og natta, og når jeg skulle hjem rundt 0400 var jeg første bilen på mange timer. Tok noen forsøk og litt Snow Grip så var jeg opp
Robbi3 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Haha.. Jeg har vært i grøfta en gang med en bil, og den bilen ble kondemnert ifjor. Ellers har jg GÅTT mye i grøfta til bens ja
hauken Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 har inntrykk av at dette er et oslo problem?hver gang de meldes snø i oslo ser vi innslag på dagsrevyen om biler som står på kryss og tvers i gatene,kjøres de med sommerdekk hele året?
SteffenM2 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har bare hatt ett problem så langt og det har vært ene bakken opp i gata mi som var litt glatt.Det hadde snødd hele kvelden og natta, og når jeg skulle hjem rundt 0400 var jeg første bilen på mange timer. Tok noen forsøk og litt Snow Grip så var jeg opp *kremt* Høyre side frontfanger.. *kremt*
Scampi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 *kremt* Høyre side frontfanger.. *kremt* Det var ikke grøfta, det var en busk og et gjerde. Ny fanger er handlet inn, btw
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tjaaa, er ikke sikker på HVOR mange ganger =D De jeg husker nå er 2 ganger med E30`n, på samma dag, faktisk 5 min mellom hver gang, nappa meg oppigjen selv med Hiluxen på jobben 1 gang med Skoda pickup`n på jobben (dro i brekket i en skarp sving, fikk for mile tilt og hadde ikke sjanse i verden for å få retta`n opp igjen) Dro meg oppigjen selv med Opel Kombo`n til en kollega som sto like ved. og en gang med mammas Corolla Kjørte ikke ut men, nappa i brekket og dro rompa på`n rett i en murklomp på en parkeringsplass +++ utallige ganger med e36`n
Chris_ Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tverra en gang, men ikke kjørt ut eller vært i nærheten av å kjøre ut egentlig. Fornøyd, med tanke på at jeg har hatt lappen i 6 måneder og har sladdet helt siden snøen kom.. Da er ihvertfall sladden ventet, og man har mer kontroll, verre når det kommer en uforberedt sladd.
2mMy Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 satt 3 timer utpå et jorde med jobb bilen i svarstad, tidligere i vinter sklei bare bakover i en bakke :\
bergeee Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 har inntrykk av at dette er et oslo problem?hver gang de meldes snø i oslo ser vi innslag på dagsrevyen om biler som står på kryss og tvers i gatene,kjøres de med sommerdekk hele året? det er sånn pigg dekk avgift sak der vettu. så da er det ikke like mange som kjører med pigg dekk:)
hauken Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 har inntrykk av at dette er et oslo problem?hver gang de meldes snø i oslo ser vi innslag på dagsrevyen om biler som står på kryss og tvers i gatene,kjøres de med sommerdekk hele året? det er sånn pigg dekk avgift sak der vettu. så da er det ikke like mange som kjører med pigg dekk:) pigg virker jo bare ved is....
Torek Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 har inntrykk av at dette er et oslo problem?hver gang de meldes snø i oslo ser vi innslag på dagsrevyen om biler som står på kryss og tvers i gatene,kjøres de med sommerdekk hele året? det er sånn pigg dekk avgift sak der vettu. så da er det ikke like mange som kjører med pigg dekk:) I tillegg så er ikke folk vant med store mengder snø, så det er forståelig at mange sliter litt til tider. Mange tror det er smart å gi full gass når man står fast, og det er i tillegg også veldig mange som svinger på hjulene i stedet for å la de peke rett frem når de skal prøve å komme seg løs. Mange dårlige kombinasjoner ute å går
SteffenM2 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 *kremt* Høyre side frontfanger.. *kremt* Det var ikke grøfta, det var en busk og et gjerde. Ny fanger er handlet inn, btw Hehe, busk og gjerde da. Hvordan fanger ble det?
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 har inntrykk av at dette er et oslo problem?hver gang de meldes snø i oslo ser vi innslag på dagsrevyen om biler som står på kryss og tvers i gatene,kjøres de med sommerdekk hele året? det er sånn pigg dekk avgift sak der vettu. så da er det ikke like mange som kjører med pigg dekk:) pigg virker jo bare ved is.... Øhm... Det er helt feil (= Pigg virker ALLTID, piggfritt derimot, er et helvete på is (=
knut_olestad Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 har inntrykk av at dette er et oslo problem?hver gang de meldes snø i oslo ser vi innslag på dagsrevyen om biler som står på kryss og tvers i gatene,kjøres de med sommerdekk hele året? det er sånn pigg dekk avgift sak der vettu. så da er det ikke like mange som kjører med pigg dekk:) pigg virker jo bare ved is.... Øhm... Det er helt feil (= Pigg virker ALLTID, piggfritt derimot, er et helvete på is (= Må si meg uenig i det. Jettan til dama kjøres på piggfritt, den er fantastisk selv på is. Den bremser og tar løs bedre enn min E28 på piggdekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå