BreitBau Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 "Racer" er vel egentlig kappkjører, så det blir altså gatekappkjører på skikkelig norsk. Ja, og de brukes til street racing, noe som på god gammal norsk er "gapakjøyring ette vegen"
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 der har du 2stk sedaner som jeg mener ser helt greie ut til tross for at den ene er en opel
Hyggmaister Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hvem er maleren som måtte kjøpe nytt, det han mista over bilen? Skal ikke dømme noen nedomomogned...Men det er noe japansk over paintjoben på den bimmen...Og jeg har blitt mer og mer deutcher-polizei for hver dag som har gått, de to siste årene. edit: felger? senk? bonefinish? ble litt kritisk her, men det hører jo med
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 må vel nevnes at det bare er decals som jeg hadde tenkt og ta av,det er vinterfelga oh justerbart sett også har den jo tross alt stått ute i 2 år uten noe særlig form for vask annet enn av spyling en gang i blandt
Hyggmaister Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ok Hehe, no offence mot det som tydeligvis var bilen din!! hehe...Tror det blir bedre om du tar av decalsa ja.. Og med sommerdekk, nedjustering på settet og en stor boning, så hadde det blitt en riktig så fin 4-dørs
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 kunne blitt bra mener du?? var litt uheldig på tur hjem når jeg henta den.. så den ble vist vrak
Hyggmaister Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 hahahahaha....den KUNNE blitt bra ja Hvordan kunne jeg vite at du hadde vraka den? Gamle 318? eller 320 som du skal fikse nÅ?
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 320'n som skal få seg en omgang men snart ferdig nå.. mangler bare lakk, 4hjulskontroll,visning på biltilsynet før den er ferdig og på veien igjen
vetu03 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Er det cossie inntak på panseret på den? Syntes jeg så det også.. syntes personlig at de ikke passer inn i noen som helst av linjene på e36, men kan hende dette bare er personlig..
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 er vel noe form for jukse inntak som også skulle av
jcvold Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Bilen til jcvold er vel et meget godt eksempel på hva du burde gjøre med din? Stilren og clean er desidert penest.. Tusen takk det varmer å høre etter alle de tusen jeg brukte på den bilen den gangen så meget fornøyd med "før og etter" bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå