Jan Tore Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har seg slik at jeg anskaffet meg sedan E36 325 for en tid tilbake. Og har jo planer om å lage en gatebil. Vet jo at de fleste gatebiler er coupeer, så jeg er ganske close til å prøve og selge/bytte bilen min i en coupe, men det kan jo ta evigheter, og jeg har jo egentlig lyst til å beholde bilen. Så, har noen bilder eller lignende av sedan gatebiler? Trenger litt motivasjon :> Jan Tore
Deep Dish Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 En gatebil med fire dører: Hehehe... Til trådstarter: Hva er en gatebil.???? Fasit.?
Jan Tore Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 En gatebil med fire dører: Hehehe... Til trådstarter: Hva er en gatebil.???? Fasit.? You know, type The Fast and the Furious opplegg.. Bare nonjapse
mAZE Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Litt feil å kanskje bare skrive gatebil da... Altså var ikke bildet så veldig dumt. For det er jo en gatebil med 4 dører.
Jan Tore Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Hva kaller dere slike biler da? Gatebiler har i hvert fall blitt er ganske så generelt begrep for dem for min del.
S.Arnesen Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... t=breitbau
Thomassino88 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 alle biler som kjører på veien er en gatebil
morteym Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Joda, begrepet gatebil på rudskogen betyr nettopp vanlige gatebiler som er registrert for å gå på veien, og ikke rene banebiler. Poenget var egentlig at alle bilinteresserte kunne få testet bilen sin på banen. Etterhvert har Gatebil utvikla seg til å bestå av ekstreme gatebiler/banebiler som knapt er lovlig å å kjøre på veien. Men du må nok utdype litt nøyere hva du er ute etter. For meg er den optimale bmwn en strøken standard bmw med det riktige utstyret, fete felger, senka, eksos osv.
Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Aner ikke hva du er ute etter så bare slenger ut noe
Johnsen Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Skjønner meg ikke helt på d der "gatebilbegrepet" dere bruker hele tiden!? Ser mange som "skal bygge gatebil og lurer på hva jeg trenger"... Du har da vell allerede en gatebil!? Det dere egentlig mener er vell å bygge banebil!? Eller er det et begrep noen har kommet etterhvert som gatebil-festivalen har vokset frem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå