2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 TAKK FOR HJELPEN;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Tusen takk;) trur det blir nye baklykter jeg klarer du å få på m6 felger også? 19" og dobble enderør på hver side runde som disse.. istedet for ovale som peker opp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 OPP si`deisi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 senking, shadowline, m6 felger og eksos: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Syns M6 felgen ser veldig bra ut på nesten alle BMWr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 senking, shadowline, m6 felger og eksos: synes om dette da?? synes det ble kjempebra jeg.. blir fort 30 000 dette da:) hehe... skal ha orginale,da dem har en fin skrå eike..som på bildet.. og shadowlinelister ble bra også tusen takk for hjelpen..dette ble bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Synes den kledde bedre den nye looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Synes den kledde bedre den nye looken takker for støtten...hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Clean og fin, detta blir bra, klampen i bånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Clean og fin, detta blir bra, klampen i bånn takker for d;) bare finansieringen som gjenstår;) hehe..derfor går baklykter og felger/dekk billig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Skulle vært 4x100 på Eikerfelgene Gleder meg til å se en photoshoot med den nye looken, blir sweet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Må ærlig talt si at jeg likte chromelistene på denne, samt de originale lyktene. I mine øyne det som kler bilen best. Ang. felger og bakpotter er jeg enig i den nye looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Skulle vært 4x100 på Eikerfelgene Gleder meg til å se en photoshoot med den nye looken, blir sweet. du får sveise igjen det siste hullet da vettu;) hehe...å flytte et hull;) desverre så er det 5hulls ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Må ærlig talt si at jeg likte chromelistene på denne, samt de originale lyktene. I mine øyne det som kler bilen best.Ang. felger og bakpotter er jeg enig i den nye looken skal uanz ikke kaste chromlistene..så skal se hva som blir finest.. bilen ser før "søt" ut nå lixom.. tenkte å få den litt sintere i helhet..siden jeg har sveiset baadlook panser med sort lakkert grill også hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå