kristian olufsen Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Har no anskafett meg familie bil etter mye leting. kom fram til en meget pen 318 i Touring. bilen ble hentet på Hamar like før jul. og må si meg meget førnøyd meg bilen. info om bilen: sports understell sportseter org xenon i nærlys manuel gir pre facelift delskin int. 118 hk org senket 15 mm fargen er jeg litt usikker på har sikkert glemt MANGE ting bilen er helt orginal og hører gjærne på råd om hvordan jeg skal style den. planer for bilen: hvite blinkers rundt hele senkekopper forran slika t det blir 25-15 annen bakpotte eller stuss omlakkere int. lister pga disse er av treverk int 18" 5 eiket kantfelger kanskje fanger, skjørt og hekk kommer nokk ikke på alt i farten:P kom gjærne med forslag og synspunkter:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Det er jo en drøss av ting man kan gjøre med en original touring. M3 front, M-tech 2 sideskjørt og hekk, M3 speil, coilover og kantfelger. Alt avhenger jo av penger og hvor oppjazzet bilen skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 penger jha:P første omgang blir det nokk senkekopper, felger og hvite blinkers. noen som har forslag om rååe 18" kant felger til bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Beyern Mesh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvor finner jeg disse? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 http://www.felgimport.no/wip4/product_d ... ype=&size= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Beyern Mesh Dissa hadde passet perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 var feete felger ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 er det ingen som vet om noen råe kantfelger med 5 eiker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 fins det styling kit som man setter på orginal fangere? skjønner meg ikke helt på koed og gsbildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 På koed: E46-nye deler-diverse utvendig utstyr Koster bare 2600 for m-tech2-front med tåkelykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 det var da svært så billig det kan da være noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Synes senk+felger og hvite blinkers er en glimrende start Da blir det brått en helt annen og veldig fin bil. Må få litt interiørbilder også. Om det er originalt sportsunderstell du har, siden du sier alt er originalt og den er originalt senket, så er den senket 15mm rundt om og ikke 20mm. Greit å vite om du planlegger videre senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 er det som er de tre første stegene blir bra med litt senk 18" og hvite blinkers ja det er ogrinalt sportsunderstell. trodde det var 20 mm, men bra du sa fra vidre senk er jeg litt usikker på, får se når jeg får på senkekoppene fremme og sommerfelgene. ser da hvor mye det skal ned eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 hor mye bør jeg sote rutene om det bli soting? og er det noen plasser i nærheten av bode som gjør det billi?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå