hon Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har en boks midt i innertaket med lufteriller foran og bak på min 98' e39 touring. Hva er det?
JoeNasty Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Høytaler?Kompis av meg har det i en sedan iallefall
Tore Diesel Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Mener dette er noe sensorgreier som har med alarmen å gjøre
blade77 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Mener det står i instruksjonsboken at det er sensoren til alarmen ja.
JoeNasty Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 My bad,men har iallefall en kompis å le av jeg nå da. Med mindre noen kan bekrefte at det kan være ande ting enn alarmen??
Raymond Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 er som regel sensor til alarm som står der, temp sensor har jeg og vært borti har vært i denne boksen.. kanshe ikke på den modellen men..
Hansh Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har ikke slik boks selv, men lest at det er bevegelsessensorer til alarmen i den.
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 My bad,men har iallefall en kompis å le av jeg nå da.Med mindre noen kan bekrefte at det kan være ande ting enn alarmen?? He he, ja det er mange forskjellige meninger om hva disse bilene innholder. Jeg begynner først nå og få oversikt. Siste jeg fant var at jeg kunne holde inne lås opp knappen på nøkkelen og da åpnet vinduene og soltaket seg, Tøff detalj og av og til praktisk om sommeren
sveinis Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tøff detalj og av og til praktisk om sommeren Tøff detalj, og av og til fryktelig upraktisk dersom det sprutregner og du slenger deg på sofaen med nøklene i lomma, lykkelig uvitende om at bilen utenfor åpner alt av vinduer og soltak... Vet det har skjedd noen her på forumet
Hansh Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 My bad,men har iallefall en kompis å le av jeg nå da.Med mindre noen kan bekrefte at det kan være ande ting enn alarmen?? He he, ja det er mange forskjellige meninger om hva disse bilene innholder. Jeg begynner først nå og få oversikt. Siste jeg fant var at jeg kunne holde inne lås opp knappen på nøkkelen og da åpnet vinduene og soltaket seg, Tøff detalj og av og til praktisk om sommeren Kan lukke alt på den måten og! Praktisk hvis du lar bilen stå og lufte seg og det begynner å regne.
Torbjørn E39 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 My bad,men har iallefall en kompis å le av jeg nå da.Med mindre noen kan bekrefte at det kan være ande ting enn alarmen?? He he, ja det er mange forskjellige meninger om hva disse bilene innholder. Jeg begynner først nå og få oversikt. Siste jeg fant var at jeg kunne holde inne lås opp knappen på nøkkelen og da åpnet vinduene og soltaket seg, Tøff detalj og av og til praktisk om sommeren På samme måte kan du lukke vinduer/soltak ved å holde inne låseknappen på nøkkelen Prøv også etter du har parkert og skrudd av tenningen og trekke blinlys hendelen mot deg en gang. Mulig du har "follow me home" lys, da tennes kjørelys i ca 30sek slik at du kan gå til ytterdøren din e.l. om du parkerer fronten mot der du skal inn.
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Ja visste at jeg kunne lukke med nøkkel i låsen og med knappen, men kom alldi på å prøve andre veien:) Må jo nå ut å prøve lyset:)
hon Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Satser på at det er alarmen da Men etter fem dager med e39 har jeg opplevd mange luksusdetaljer jeg ikke hadde i forrige bilen min. Morsomt med follow me light og vinduene fra nøkkelen. Flere morsome detaljer?????
Erik S. Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Kontroll på rest-funksjonen på klimaanlegget? Har et inntrykk av at det er mange som sliter med denne når bilen er ny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå