Gå til innhold

Suzuki Zr 50 SL, min stolthet^^

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel ikke bil ELLER Bmw men, kan jo vise den fram fordet :D

Chopper moped <3

1988 mod Suzuki 50 SL, 50 CC, toppfart 50 kmt (60 utover om man presser`n hardt nok) Flott sommerskyss ned i elva for å fiske etc.

evs389lk0x965k7x7732_thumb.jpg

a9eb8xeib7cwjuw9luz0_thumb.jpg

hkwatn5rdwts5pjaj0uf_thumb.jpg

queudyl1aest1hubdm8n_thumb.jpg

fh1rzz7bpmrqjhbnqlr2_thumb.jpg

Litt dårlige de siste bildene, tatt med Samsung E720 :lol:

Moderatoredit (R Andersen): Dette er OT, og kan evt tas i tulletråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er STRØKEN ja (=

Hehe, vet^^ Husker jeg øvelseskjørte med pappa bak i bil, det var stas det.

Fælt å si det men, den ga vi 1000 spenn for =p En gammal mann faren min har hjulpet endel som skulle gi den bort som betaling, men ble så han betalte litt for den for syns det var stygt å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moped tiden var saker det, jeg rulla rundt i en Tempo corvette de første 3 mnd men så fant jeg ut att dette var skrammel så kjøpte jeg en Honda MB-5 en perle av en moped syns jeg da, skrudde i timesvis for å få den i gang så var det ut for å råne, varte ikke lenge før den klarte en toppfart på over 100km/t etter litt trimming fra Crash & Burn i drammen veit ikke om de eksisterer lenger men du verden hvor arti det var å kjøre knallert.

marcel-hondamb5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott moped dette. Du har jo sett Panteren min fra '74. Den er langt fra så fin, desverre. Kjøpte den av en avdanket alkoholiker da jeg var 15 år gammel. Han hadde hatt litt for mange turer i fylla med den tror jeg... :lol:

Husker en kamerat av storebroren min hadde en SR ZL med 18 hester trim før jeg fikk mopedlappen. Det gikk jo noe fryyyyyyyyktelig. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott moped dette. Du har jo sett Panteren min fra '74. Den er langt fra så fin, desverre. Kjøpte den av en avdanket alkoholiker da jeg var 15 år gammel. Han hadde hatt litt for mange turer i fylla med den tror jeg... :lol:

Husker en kamerat av storebroren min hadde en SR ZL med 18 hester trim før jeg fikk mopedlappen. Det gikk jo noe fryyyyyyyyktelig. :shock:

Var ikke den med 22hk og duden som klæmte rett i toget på planovergangen på Jømna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde en samme type sykkel,og en ZR50S som delesykkel. Senere kjøpte eg Honda MB5 for den var mer "R" prega syns eg hehe...

Tror eg skifta lager,veiv og sylindre m/stempler annenhver uke ettersom det var alltid noe å forbedre,eller at den skar seg :lol:

Var mye eksperimentering,fra Ram-Air,porting,kapping og porting av stempel osv...

Fikk også noen skjærte trimsylindre gratis av folk som eg sveisa&borra for så å videreselge(var for lite gods igjen for vanlig borring). Those were the days... :moroklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...