Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Er vel ikke bil ELLER Bmw men, kan jo vise den fram fordet Chopper moped <3 1988 mod Suzuki 50 SL, 50 CC, toppfart 50 kmt (60 utover om man presser`n hardt nok) Flott sommerskyss ned i elva for å fiske etc. Litt dårlige de siste bildene, tatt med Samsung E720 Moderatoredit (R Andersen): Dette er OT, og kan evt tas i tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Kul moped dette Har selv en 1976 Suzuki AC-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 De er rå^^ Ser jo ut som en tyngere MC, alle mcfolk hilser når man møter dem De er tøffe, har en kompis som har en slik. Med lekk bensintak, hehe, tetta med tyggegummi tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 hehe, den såg jo ganske strøken ut også Er ganske kjekt å holde på mopeder, iallefall mye billigere enn biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Å fy faen nå blei jeg nesten sentimental... Jeg hadde en sånn fra jeg var 16 til 17 år.. Første kjøretøyet mitt Glemmer aldri den frihetsfølelsen jeg hadde når jeg skrudde på skiltene og kjørte akkurat dit jeg ville Fin sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Den er STRØKEN ja (= Hehe, vet^^ Husker jeg øvelseskjørte med pappa bak i bil, det var stas det. Fælt å si det men, den ga vi 1000 spenn for =p En gammal mann faren min har hjulpet endel som skulle gi den bort som betaling, men ble så han betalte litt for den for syns det var stygt å ikke gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Moped tiden var saker det, jeg rulla rundt i en Tempo corvette de første 3 mnd men så fant jeg ut att dette var skrammel så kjøpte jeg en Honda MB-5 en perle av en moped syns jeg da, skrudde i timesvis for å få den i gang så var det ut for å råne, varte ikke lenge før den klarte en toppfart på over 100km/t etter litt trimming fra Crash & Burn i drammen veit ikke om de eksisterer lenger men du verden hvor arti det var å kjøre knallert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Flott moped dette. Du har jo sett Panteren min fra '74. Den er langt fra så fin, desverre. Kjøpte den av en avdanket alkoholiker da jeg var 15 år gammel. Han hadde hatt litt for mange turer i fylla med den tror jeg... Husker en kamerat av storebroren min hadde en SR ZL med 18 hester trim før jeg fikk mopedlappen. Det gikk jo noe fryyyyyyyyktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Flott moped dette. Du har jo sett Panteren min fra '74. Den er langt fra så fin, desverre. Kjøpte den av en avdanket alkoholiker da jeg var 15 år gammel. Han hadde hatt litt for mange turer i fylla med den tror jeg... Husker en kamerat av storebroren min hadde en SR ZL med 18 hester trim før jeg fikk mopedlappen. Det gikk jo noe fryyyyyyyyktelig. Var ikke den med 22hk og duden som klæmte rett i toget på planovergangen på Jømna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Eg hadde en samme type sykkel,og en ZR50S som delesykkel. Senere kjøpte eg Honda MB5 for den var mer "R" prega syns eg hehe... Tror eg skifta lager,veiv og sylindre m/stempler annenhver uke ettersom det var alltid noe å forbedre,eller at den skar seg Var mye eksperimentering,fra Ram-Air,porting,kapping og porting av stempel osv... Fikk også noen skjærte trimsylindre gratis av folk som eg sveisa&borra for så å videreselge(var for lite gods igjen for vanlig borring). Those were the days... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Jo mer man fikser og trikser jo mer pjukkel blir det med dem ^^ Orginal <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg