Hansh Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Var plaget med et Lysakerbasert firma som også driver med brøyting. Var så lei av dårlig måking og av store mengder snø forran min bil og kjellernedgang at jeg måtte ut å snakke til "vedkommende BRØYTER". Han svarte med å rekvirere borttauing av bilen min og klaget meg inn til boretslagsstyret. Etter mye pes å sure telefoner hjem til meg hvor jeg måtte forklare situasjonen og at en annen nabo som klagde via sjefen hans, sa han fra seg jobben til en kar fra distriktet her. ALDRI vært brøyta bedre enn nå.KAKA tok ei nabokjerring som sto i en time å kastet snø på bilen min å ødela frontruta skikkelig med spaden. Det kostet meg 3500 på Hurtigruta Car glass med %er og vennehjelp. Hun ble observert av naboen min. Vet ikke helt om Kjæ...f.... skal få reaksjoner eller ikke. Det MORSOMME er at samma J:::: F;;;; kom å spurte meg om jeg kunne skifte vindusviskermekanisme på Colten hennes svart to uker før. Svarte humoristisk at jeg skrudde nok bil som det var og hadde nok å gjøre med egen bilpark, men at hun var velkommen til å spørre flere ganger siden jeg kunne si nei. Ikke hilst på meg siden. Men jeg tror jeg bare skal kjøpe meg husfred i rekka hvor jeg bor å heller drømmespare til eget hus å garasje mens jeg synger duet med Wenche Myhre Pedro Glad jeg ikke bor i borettslag lengre! Gjorde det i 2,5 år og det skjer aldri igjen. Er mange hyggelige folk der, men også en del slike som du forteller om.
Rune B. Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Jeg driver med brøyting selv, og jeg har inntrykk av at alle de jeg jobber sammen med er forsiktige med hvor de legger snøen. Men det har seg slik at noen blir lysende forbanna hvis de får noen liter snø i oppkjørselen sin etter et stort snøfall. Og siden det er noe helt jævlig trangt mange møkkasteder, så vil det altid være en eller annen som vil få litt snø her og der. Vi kan ikke trylle heller. Var seinest en som knuste bakruta på traktoren til en kollega fordi han fikk litt snø fra freseren helt nederst på rekkehuset sitt! Er det virkelig mulig? Jeg rydder snø i Asker og jeg tar hvertfall bestandig mest mulig hensyn til biler som står parkert, men til våres forsvar skal det sies at mange ikke skjønner hvordan det er sånn noenlunde smart og parkere i forhold til brøyting.
Ca///e Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Jeg driver med brøyting selv, og jeg har inntrykk av at alle de jeg jobber sammen med er forsiktige med hvor de legger snøen. Men det har seg slik at noen blir lysende forbanna hvis de får noen liter snø i oppkjørselen sin etter et stort snøfall. Og siden det er noe helt jævlig trangt mange møkkasteder, så vil det altid være en eller annen som vil få litt snø her og der. Vi kan ikke trylle heller. Var seinest en som knuste bakruta på traktoren til en kollega fordi han fikk litt snø fra freseren helt nederst på rekkehuset sitt! Er det virkelig mulig? Jeg rydder snø i Asker og jeg tar hvertfall bestandig mest mulig hensyn til biler som står parkert, men til våres forsvar skal det sies at mange ikke skjønner hvordan det er sånn noenlunde smart og parkere i forhold til brøyting. Ja, det finnes mange som er flinke med traktoren og måkingen, men det finnes også tullinger som måker. Akkurat som at det er mange som er flinke til å parkere når det snør, mens noen ikke tenker i det hele tatt. Og sånn har jeg nesten begynt å akseptere at det er...
Hyggmaister Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Er såklart noe forskjell på brøytere her også, han ene driter for eks i møteplassene (her snakker vi om utkantvei, ikke sentrum), mens den andre er helt utrolig flink til å måke - så forskjell på folk er det jo, ift erfaring, gidde, nøyaktighet osv Legger ellers ved denne... http://www.nettavisen.no/innenriks/iosl ... 534983.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå