Gå til innhold

18" M3 replica byttes/selges

Torgeir
 Share

Anbefalte innlegg

xai1zd8j6n4cckc6pasn.jpg

18" tror de er 7.5" breie. 225 40 18 dekk. 2 dekk med ca 5-6mm mønster og 2 stk utslitt.

Ønsker felger i str 16-17" grunnet eg syns det er litt hardt å kjøre på 18" på bruksbilen. Felgene er tilnærmet strøkne. Ingen kantkjøring men viss du leiter så finner du noen få hakk som ser utsom om noe steinsprut.

Sender ikkje. Må avhentes i Bergen. Tlf 90 85 05 82 etter kl 17.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok M3 replica. M5 replica har ikkje det lille mellomrommet mellom eikene. De har bare et lite "spor".

Er mest interesert i bytte. Betalte ca 9000 ny for disse med dekk. Siden de er 2 som er utslitt tenkte eg 6500. Om noen har noe å bytte med skal eg ikkje vere så vanskelig... Seriøse bud vil uansett bli vurdert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Dette er ikke replica av noe dere har nevnt. orginalt heter felga Style M135. og er felger som kommer med e46 med m-pakke ifra 04 kom de som ett valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Dette er ikke replica av noe dere har nevnt. orginalt heter felga Style M135. og er felger som kommer med e46 med m-pakke ifra 04 kom de som ett valg.

Han skriver jo i annonsen at de er replica-felger. Og originalene har ulik bredde foran og bak 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...