Gå til innhold

trenger en eksos potte bak på bilen se bilde

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sikkert en billig Kinapotte som man får kjøpt på Ebay, kjøp deg heller en potte med rette stusser, sånn diesel stuss er ikke noe pent.

Skrevet

eg har laget en slik selv ja men den e ikke blank eg må ha blank eller crom og jo disel stus som e tingen når du har trimmet bil hehe

Skrevet

Da må du vel polere den ppåen måte regner jeg med, legge Chrom på metall krever vel litt utstyr regner jeg med, har du lagd den i rustfritt

Skrevet
eg har laget en slik selv ja men den e ikke blank eg må ha blank eller crom og jo disel stus som e tingen når du har trimmet bil hehe

Hva legger du i trim? åpent filter og chip på en 2 liter?

Skrevet

har nettopp sotte oppi en s38b36. fanden får du to liter fra. eg trenger en slik på bilde ikke noen jevla komentarer på ka motor eg har. men to sek så skal du få se et bilde eg tok i ste så kansje du skiffter mening

Skrevet

Hva legger du i trim? åpent filter og chip på en 2 liter?

var det godt nokk til deg ? eller tror du fortsat at det e to liter eg holder på med ?

Skrevet

litt grommer blir det hehe nei holder på og svise på det grenrøret endå skal få den opp i orginal stilling skulle bare prøve hehe og måtte bare ta et bilde for mpower med turbo e grisse fett hehe men over til den potten hehe noen ide ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...