endre88 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 trenger en eksos potte bak på bilen se bilde noen som vet kor eg før kjøpt en slik en ?
Haug530D Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Sikkert en billig Kinapotte som man får kjøpt på Ebay, kjøp deg heller en potte med rette stusser, sånn diesel stuss er ikke noe pent.
endre88 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 eg har laget en slik selv ja men den e ikke blank eg må ha blank eller crom og jo disel stus som e tingen når du har trimmet bil hehe
bmwm50turbo Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 kjøpte simons rustfritt til e39`en min. 2tuter ut bak. lite lyd da men er no bare en 2l 6syl strikkmotor foran potta.
Haug530D Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Da må du vel polere den ppåen måte regner jeg med, legge Chrom på metall krever vel litt utstyr regner jeg med, har du lagd den i rustfritt
Eksos Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 eg har laget en slik selv ja men den e ikke blank eg må ha blank eller crom og jo disel stus som e tingen når du har trimmet bil hehe Hva legger du i trim? åpent filter og chip på en 2 liter?
endre88 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 har nettopp sotte oppi en s38b36. fanden får du to liter fra. eg trenger en slik på bilde ikke noen jevla komentarer på ka motor eg har. men to sek så skal du få se et bilde eg tok i ste så kansje du skiffter mening
endre88 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 eg har laget en slik selv ja men den e ikke blank eg må ha blank eller crom og jo disel stus som e tingen når du har trimmet bil hehe Hva legger du i trim? åpent filter og chip på en 2 liter? var det godt nokk til deg ? eller tror du fortsat at det e to liter eg holder på med ?
Tuftn Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 det så da ut som ett skikkelig kraftværk:)specs?
bmwm50turbo Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 hvorfor i steike står turboen på halv åtte??så noe merkverdig ut men men. det er vel ikke orginalt det????hehe
endre88 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 litt grommer blir det hehe nei holder på og svise på det grenrøret endå skal få den opp i orginal stilling skulle bare prøve hehe og måtte bare ta et bilde for mpower med turbo e grisse fett hehe men over til den potten hehe noen ide ?
D.Toft Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 en slik potte fåes i sverige, http://www.klracing.se/?subpage=kategori&kategori=55 er trygt å handle fra dem, dem krever forskuddsbetaling. en slik potte som er 4" ut og 3" inn gir en kongelyd på en cosworth med 330 oppsett og 3" eksos med 1 midtpotte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå