Robbi3 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Raskere tørk i komfyren, hehe! Ikke gjør dette hjemme om du har en kone som er pirkete.. -Snakker av erfaring idag! Hvor mange minutter og grader? Vurderer å lakke nyrene mine på nytt. Sjæl denne gangen. Brukte vel toppen 50 grader, i 15 min ca. Ble helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Det ser veldig bra ut! Ble det noe appelsinhud lakk, eller glatt og pent? Forvarmet du ovnen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Dette ser jævli bra ut Har du fått tatt bilder med sommerfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Det ser veldig bra ut! Ble det noe appelsinhud lakk, eller glatt og pent?Forvarmet du ovnen også? Ble glatt og pent! Hehe, forvarmet litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Dette ser jævli bra ut Har du fått tatt bilder med sommerfelger? Ikke enda, fant ut at GS sine var litt for små for min hjulbue synes da jeg.. Så leter etter noen fine 19" akkurat nå, kjører rundt i noen replika 18" midlertidig. Noen tips? Og helst ikke for dyre ;O Har blitt blakka av M3 innkjøp, hehe. Så på hartge felger, men er vel ingen av dere som selger dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Blir du å se på Gardermoen i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Blir du å se på Gardermoen i morgen da? Dessverre, jeg blir på verkstedet. Skal bytte bærearmer og lenkearmer, forstillingskontroll. Og remapping av motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 planer om å selge denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Etterhvert ja Hva synes dere denne er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 kommer vell litt ann på årsmodell og km stand på motor og bil? lekker bil.. mye penere uten crome.. lite fan av crome=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Nå er jeg tilbake fra ferie! Nye updates som er bestilt: -Stab stag foran -Stab stag bak -Enda større bremser (syntes 300mm ble for puslete...) Ting som har kommet: -Nye kamaksler -Nye ventilfjærer -Nye ventiler -Ny toppdekselpakning -Nye vanos ringer fra Beisan Og en god del ting fra E30 og E46 som skal selges... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Altså, fy faen for en pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Pen bil funker vel denna her Men hadde det ikke vert finere uten de forlengerne på den orginalt pene M-tech fronten men det er jo smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 utrolig pen bil altså! Litt inspirasjon Fett med sort tak da!! Og disse felgene er ufattelig råe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Woooooooooooooaw! Forpult, najs! Det var faktisk sånn jeg hadde tenkt å lakkere denne, mørk rød med sort tak!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå