Fiske Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Lurer på hvor man kan få kjøpt PDC til bilen min? Vet de har på biltema, men det er uaktuelt!
mudbug Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 BMW har ettermonteringskit for PDC. Hvis din bil er fra 9/00 (produksjonsdato), kan du montere både framme og bak, ellers kan du se på Ebay.de. De har masse PDC deler. Søk på din bil http://www.realoem.com/bmw/ om distance ->retrofit kit.
Fiske Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 er en 97mod, og har tengt og montere bak. Har sett på ebay, men er litt skeptisk til de pdc utgavene der! Takk takk, fant foresten samme på gs også når jeg satte meg ned og letet litt mer. Det var en god del dyrere enn jeg hadde regnet med
mudbug Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hei! Jeg har selv montert PDC bak (ettermonteringskit). Det er ikke store jobb heller. Linken nede helper meg veldig mye. Jeg har EBA for PDC bak. Hvis du er interessert, jeg kan sende til deg. http://www.bmwdiy.info/pdc-wiring/index.html
Fiske Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Mye var det du måtte ut med da? Jeg skal ha det, men spørs om jeg har nok penger nå. Det fungerer bra til deg eller? Ikke hadd noe problemer osv?
Otis Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 PDC er kjekt å ha det, fungerer fint gjør det å. Riktig nok så kan det bli litt rart når det er is foran sensorene, da piper det noen ganger hele tiden, eller så kommer det å går... Men det fungerer meget bra. Bruker det bestandig når jeg parkerer.
Ad|oS Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Har PDC til salgs som jeg hadde i min E36. Bare å ta kontakt dersom du er interessert...
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Kan man ikke ettermontere PDC forran på før 99 model??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå