Gå til innhold

Hvilket forsikringsselskap bruker du?  

114 stemmer

1. 1. Hvilket forsikringsselskap bruker du?

• Gjensidige
      63
    • Vesta
      5
    • If
      25
    • Sparebank 1
      6
    • Vital
      1
    • Storebrand
      1
    • Andre
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ringt litt rundt til de forskjellige forsikringsselskapene og har fått priser som er vidt forskjellige. På min 330i med 50% bonus varierter prisene fra 6400 helt opp til 22000! Hvem skal man velge og hva betaler folk der ute for forsikring? Må jo være mange som betaler ALT for mye! Mvh Per Øystein

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har per dags dato forsikring via dnb nor, men fikk en hyggelig telefon fra gjensidige her om dagen som gjorde jeg kunne spare 6000 :P så fra slutten av måneden har jeg gjensidige :)

Skrevet

Jeg fikk billigst i IF, men jeg lurer på om det er billigst jevnt over. Er det noen selskap som skiller seg ut som billigst på enkelte typer biler (her er vel BMW mest interessant). Er det noen som har noen erfaringer?

Skrevet

Har Gjensidige med 70% bonus på andre året nå. Full kasko med leiebilavtale og blablabla på 530'en havna på 5.800,-

Skrevet
har per dags dato forsikring via dnb nor, men fikk en hyggelig telefon fra gjensidige her om dagen som gjorde jeg kunne spare 6000 :P så fra slutten av måneden har jeg gjensidige :)

Måtte du ut med mye da?

Skrevet
Har ringt litt rundt til de forskjellige forsikringsselskapene og har fått priser som er vidt forskjellige. På min 330i med 50% bonus varierter prisene fra 6400 helt opp til 22000! Hvem skal man velge og hva betaler folk der ute for forsikring? Må jo være mange som betaler ALT for mye! Mvh Per Øystein

Velkommen til forumet forresten :D

Skrevet

Velkommen til forumet forresten :D

Takker :D

Skrevet

Måtte du ut med mye da?

med gjensidige får jeg 60% bonus, jeg betaler 6000 på forden min med full kasko leiebil osv, egenandel på 4000 (har meldt meg in i naf så de dekker den utgiften)

på bmwen betaler jeg 3500 for delkasko

nå så har jeg dnbnor da betaler jeg 10000 for forden og 5500 for bmwn så sparte en del ja :)

Skrevet

Måtte du ut med mye da?

med gjensidige får jeg 60% bonus, jeg betaler 6000 på forden min med full kasko leiebil osv, egenandel på 4000 (har meldt meg in i naf så de dekker den utgiften)

på bmwen betaler jeg 3500 for delkasko

nå så har jeg dnbnor da betaler jeg 10000 for forden og 5500 for bmwn så sparte en del ja :)

Var det If eller Gjensidige du valgte?

Skrevet
gjensidige skrev if først av en eller annen grun men har rettet opp :P

if hadde vel ranet meg hehe

:D Jeg har intrykk av at det går litt på trynefaktor når man ringer og ber om tilbud. Fikk nylig to forskjellige tilbud fra samme selskap. Ifølge min "kilde" i et selskap er det smartest å kjøpe forsikring av noen som lever av provisjon. Da gir de maks rabatt med en gang for å få et kjapt salg. Ringer man inn til et kundesenter el kan man være uheldig med hvem man treffer på telefonen :evil:

Skrevet
Hvor var det du fikk billigst? Er vel der det lønner seg å ha det ..

Lønner seg ikke å bare se på prisen isolert, men også ta med i vurderingen hvem som har best dekning i forhold til pris. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...