Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om de GS-Bicolor felgene, 18" 225 40 vil passe bra på min bil. e46 316, orginal bil, ikke senket eller valset eller no slikt :)

Ser de er ET 35, og så ser jeg her på siden at e46 har standard ET 42. Vil det ha noe og si ?

• Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vurderer en felgpakke fra GS før tilbudet går ut.. men hvilke 18" er billigst samt passer til min E39 (98')?

Er litt usikker på hvordan jeg skal lese tabellen i katalogen, hjelp mottas med takk :)

kan du ikke bare gå inn på www.gsbildeler.no og skrive inn regnummeret ditt i nettbutikken deres, så får du opp alle felgpakkene som passer til e39

Skrevet
Vurderer en felgpakke fra GS før tilbudet går ut.. men hvilke 18" er billigst samt passer til min E39 (98')?

Er litt usikker på hvordan jeg skal lese tabellen i katalogen, hjelp mottas med takk :)

kan du ikke bare gå inn på www.gsbildeler.no og skrive inn regnummeret ditt i nettbutikken deres, så får du opp alle felgpakkene som passer til e39

Jo har gjort det men der får jeg bare opp 7 av felgpakkene. Finner f.eks ikke T248 GS-Classic... er webshoppen oppdatert iht katalogen?

Skrevet
Jeg lurer på om de GS-Bicolor felgene, 18" 225 40 vil passe bra på min bil. e46 316, orginal bil, ikke senket eller valset eller no slikt :)

Ser de er ET 35, og så ser jeg her på siden at e46 har standard ET 42. Vil det ha noe og si ?

Felgene vil nok komme en del lengre ut, noe som er fett :wink:

Skrevet

Okey, fine greier :) Disse felgene er 8x18. Har det noe og si ?

Ville jo vært kjipt og måtte sende felgene tilbake :P

Skrevet

8x18 med ET35 burde gå helt fint :wink: Hadde kanskje blitt litt problemer om felgen var 9x18 med ET35. Da hadde det nok tatt opp i skjermene, siden felgen er en del bredere enn 8x18.

Men valsing av skjermbuer hadde løst et evt. problem som det :wink:

Kjør på med 8x18 ET35, jeg har gjort det samme. (annen type felg da)

Skrevet

Sweet :) Takk for all info og hjelp :P er ikke så innpå dette me felger enda :P første gang jeg kjøper :)

Da blir det vell bestilt snarest tenker jeg :D hehe :) Ser frem til sommer ja :)

Skrevet

se side 22 i tråden :wink:

Skrevet
Hei, Kan jeg spørre hvilken dekk typer dere har på disse pakkene deres ?

Kommer litt ann på vilken bil du skal ha til men på 3 og 5 serie så er de satt opp med sonar sx-1 evo

4mesq37xoryitjlkvz0d.jpg

Skrevet

Hmmm. hvor kan jeg se bildet av de bbs lm kopiene? har tittet i denne tråden, og på nettsidene deres, men finner de ikke...

Skrevet

se side 22 i tråden :wink:

Ja fant ut det når jeg ringte for og bestille :P fant jo ikke felgen på webshopen :P

Endte opp med og heller bestille de der Hartge classic replika felgene :) me kuhmo dekk :) Veldig hjelpsom på avdeling Sirevåg :D får felgene i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...