Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan ligger det ann med Goldline for tiden ?

Og den pakken som kommer med 235 dekk, det er samme felgen som i 225 pakken ? bredde altså, og hvor bredt snakker vi ?

edit: jeg las hele tråden og fant ut av det, kun 8.5"

Men lurer fortsatt på dato da :)

Goldline felgene kommer kun i 8" foran og bak. Dette står på hjemmesiden dems, og i felgkatalogen. Vil også tro at det er Axiswheels i USA som har produsert disse.

http://www.axiswheels.com/wheels.php?id=penta

Har vært å tittet på Goldline felgene, og det var gravert inn AXIS på baksiden. Sikkert ikke så mange felger der ute som har ulik felgkant der felgen foran og bak har samme bredde. Kan ikke si dette for sikkert, men bare noe jeg har gjort litt "research" på :lol:

Skrevet

menmenmen Morgan skriver jo lengre frem at de kommer i 8.5" :uh:

Jeg syns selv det var litt for smalt.. vel nå må det iallfall revurderes her..

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvordan er mulighetene for å få T2208 (?) med Sonar dekkene istedefor Khumo dekkene som opprinnelig medfølger denne pakken? Kommer til å bruke disse på vinteren dersom jeg går for de og er derfor ikke noe interessert i å betale et par tusen kroner ekstra for noen bedre dekk jeg vil kaste til neste år. Hvordan er forøvrig kvaliteten på disse felgene? Er de forholdsvis like de originale eller er det kjip kinakopi?

4022.jpg

Skrevet

Jeg bestilte T2208 med Sonar 235/265, og fikk en pris pr tlf på 8900 et eller annet. Fulgte med ///M "embler" til å feste på felgene slik at de ser tilnærmet org ut. Jeg syns nå kvaliteten er OK til prisen.

IMG_0491.jpg

Fikk feil senterkopper, men GS har skrudd på servicen og sendt meg nye i dag 8)

Skrevet
Bump ?

Goldline ? status ?

Hallois.

har vært litt for busy i det siste men, det er best in mange goldline som kommer i starten av juni . mellom 5-10juni er nok konteineren inne.

Da kommer også "LM " looken for de som venter på den også.

T152 og T100 ( dele nr på de nye felg design)

Alle 40 sett med 18" Goldline ble solgt før de kom inn på lager hos oss ( på forige best).

Og ang Axis felgen som nevnes over i tråden så er goldline ikke fra Axis men det er fabrikken som lager disse til Axis som vi kjøper fra :wink:

Skrevet
Skal dere ta inn flere gs magnum felger i 8,5 og 9,5 19, eller TBM02 i samme dimensjon til E39?

Det er best inn mere magnum samt Tbm02

Magnumen er det nok en stund enda til at den kommer inn.

Men tbm02 er her om en 10-12 dager nå.

Skrevet
Skal dere ta inn flere gs magnum felger i 8,5 og 9,5 19, eller TBM02 i samme dimensjon til E39?

Det er best inn mere magnum samt Tbm02

Magnumen er det nok en stund enda til at den kommer inn.

Men tbm02 er her om en 10-12 dager nå.

Høres bra ut:) Da blir det nok TBM02:)

Skrevet

Hei

Ser det har vært noen som måtte vente litt på hjula sine ved påsketider.

Grunnen til dette var at når vi kom på jobb etter påske var det ca solgt ca 90 felgsett som skulle ut så fort som mulig .

Vi sto på og la på dekk så fort vi kunne, plus at det ble solg ca 25 felgpakker om dagen rett etter påske.

Beklager forsinkelsene rundt dette men det var ikke at vi ikke jobbet for å få dette til.

Men når vi selger fort tomt for noen felgtyper så er det ikke gjort i en fei å få inn nytt på lager heller da . min 30 d produktion tid pluss 33dager med båt. Så slik er det at ventetiden kan av og til bli i lengste laget for noen . :wink:

Men bare å ringe meg om det er noe dere lurer på så skal jeg gjøre mitt for at dere er fornøyde.

Takker :)

Skrevet
når venter dere inn hartge replica felgene? (18") 8,5 og 9,5?

Siste best på TBM02 kommer om inn til norge om en 10-12 dager .

De TBM02 som kommer inn nå er de siste. etter dette kommer det ikke flere inn .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...