Nøstbakken Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hva var prisen igjen på LM uten dekk i 18 ? Eg betalte 5500 kr ink frakt for min LM ..
bue Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Har du noe skikkelig kantfelg til e36 å anbefale meg Morgan? Vet det er litt vanskelig innpress på 3serie men
Sanux Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 er dere tomme for Felgpakke m225/235/-18" Sonar SX-1 EVO (E-36/46) ? står: 0 stk på lager. hvor lenge er det til dere får inn nye?
Spinx Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Var inne på gs bildeler, Men fant ikke CSL replica felgen.. Får man ikke denne til E36 coupe? Evt pris og dim?
PenguiN- Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 CSL replica er gått ut av produksjon og fåes ikke tak i lenger i norge såvidt jeg vet fra noen annen fabrikant..
mknard Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 når kommer felgene i 18 toms på lager igjen, alle er utsolgt står det:)?
Thomaz Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Har du noe skikkelig kantfelg til e36 å anbefale meg Morgan? Vet det er litt vanskelig innpress på 3serie men Må ha 5serie innpress da .. Og litt vals
bue Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Har du noe skikkelig kantfelg til e36 å anbefale meg Morgan? Vet det er litt vanskelig innpress på 3serie men Må ha 5serie innpress da .. Og litt vals Ikke så veldig interessert i å begynne å valse, hehe.. Hvilke felger har mest kant, men har innpress som passer e36? Kan vel ha 235-dekk maks uten å valse, sånn cirka..? Med tanke på felgbredde..
sladjan Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Har dere eller skal komme med tilbud på felger med vinter dekk ? Piggfri ? Send meg en mld. med pris på LM med noen greie vinterdekk hvis dere har det?
Morgan GS Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Har du noe skikkelig kantfelg til e36 å anbefale meg Morgan? Vet det er litt vanskelig innpress på 3serie men T353 GS-magnum Mye kant der.
Morgan GS Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Var inne på gs bildeler, Men fant ikke CSL replica felgen.. Får man ikke denne til E36 coupe? Evt pris og dim? Du finner ikke den felgen på nett . Det er bare noen rester som skal ut og vekk. Disse Må du ring oss/meg om for å se om det er noen igjen da..
Morgan GS Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Har dere eller skal komme med tilbud på felger med vinter dekk ? Piggfri ? Send meg en mld. med pris på LM med noen greie vinterdekk hvis dere har det? Kommer ikke noen pakker med v.dekk og "Lm", men jeg kan jo lage en pakke til deg
Rico Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Aahh.. masse deilige sko.... Til de som har no å sette de på såklart....hrmf... Noe jeg ikke har *klage-syte etc etc*.... Men bare vent... My day will come...
mknard Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 er dere utsolgt for alle felger? når kommer de eventuelt på lager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå