Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lenge til dere får inn T152 BBS LM igjen eller? helst felg-pakke.. 18" er til e36.. eller har dere?

Skrevet

MÅÅÅ dere bestille så forbanna stort? Kunne tenkt meg 18" LM til E30, men 10" er jo bare grusomt bredt til folk som ikke har så lyst til å valse eller heve bilen sin.

Og nå har jeg 8,5" foran ET 25, det subber i fjærbeinet, og stikker godt en cm utenfor hjulbuen. Personlig tror jeg 8" ET 25 hadde holdt foran

Skrevet
MÅÅÅ dere bestille så forbanna stort? Kunne tenkt meg 18" LM til E30, men 10" er jo bare grusomt bredt til folk som ikke har så lyst til å valse eller heve bilen sin.

Og nå har jeg 8,5" foran ET 25, det subber i fjærbeinet, og stikker godt en cm utenfor hjulbuen. Personlig tror jeg 8" ET 25 hadde holdt foran

det er jo du som bestemmer om du vil ha 10" bak eller ikke :wink:

Kan jo få 8,5 rundt om så klart.!!

Skrevet

det er jo du som bestemmer om du vil ha 10" bak eller ikke :wink:

Kan jo få 8,5 rundt om så klart.!!

Kan dere ikke ta inn 8+9" da? 8,5 blir så bredt foran, som sagt subbet mine LM kopier i 8,5x17" i fjærbeinet.

Skrevet

LM i 4x100 med feks 8x16 og lavt innpress, er det mulig å få til? Må nesten ha kant på de felgene der.. ET18 vil vell kanskje passe en uvalsa og senka bil, iallefall om man slår opp kanten..

Det er vell gjerne det med liten kant som var grunnen til at jeg ikke kjøpte LM i vår..

7x15 et13 gikk iallefall fint når kanten ikke var slått opp, vil tro at om man slår opp kanten går det bare fint med 8x16..

Skrevet

Da fikk jeg prøvd en 10*18 Et 19 bak på en 4*100 E-30

Fikk i en bolt men det er nok :-)

Det er ca 2-3 mm klaring in til bærebrua .

Jeg har bestil 10*18 ET 20

8,5*18 Et 22 (ET25 subber i 51 mm fjerbein)

Men det går ikke på uten valsing.

1ub29kv761lrai4rand2.jpg

ipb0xe9i4ci1fm92eihk.jpg

nq8kt63vbizmj1f3a8oi.jpg

xlvknzazdd3moobkjo5w.jpg

3sctnq91zq5cvn6s5zud.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...