E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Halo bimmers-folk Jeg er en 19- år gammel gutt ifra Østerdalen. Jeg skal flytte til Stavanger, Er det noen som veit av noen ledige jobber der? Det meste innen fysike og møkkete jobber taes.. Har Truck fører bevis.. Vennligst hjelp om du vet av noe, Mvh Desperat Håvard Falck Moderatoredit (R Andersen): Dette er OT, og kan evt. tas i tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hva faen skal du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hva faen skal du der? x2! Gleder meg til å flytte herfra, større drittplass skal du faktisk lete lenge etter.. Forøvrig så er det ikke noe problem å skaffe seg jobb her i byen, ikke mye problemer å få seg en kassejobb på en matbutikk, selv om det ikke er så lukrativt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Slutt med meg og dama, skal på skole til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Ikke disse Stavanger da... Åååå stavaaaanger ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 x2! Gleder meg til å flytte herfra, større drittplass skal du faktisk lete lenge etter.. Forøvrig så er det ikke noe problem å skaffe seg jobb her i byen, ikke mye problemer å få seg en kassejobb på en matbutikk, selv om det ikke er så lukrativt.. DU har bodd der en stund sikkert, jeg trenger bare en forandring i livet mitt.. Slutt med meg og madammen seru.. Trenger bare en strøjobb fram til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Tror ikke du trenger å dra til Stavanger for å få litt forandring i livet. Flytt til Elverum, så har du kommet langt. Nok av strø her også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Åjo, ingen fin by.. Muligens jeg har jobb som dørvakt for deg, om det er ønskelig, men det er kun annenhver helg, og er kjedelig som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Det er et stykke, men han jeg tok dama i og være utro med bor der i Elverum.. så gidder ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg har bare vært i stavanger to ganger. Har følgende å si om byen. (veldig objektiv) 1. Er utrolig mange bmw'er der. Helt sinnsykt mange faktisk. 2. Utrolig fin by. Med flott uteliv (bedre enn i oslo hvertfall) 3. Masse tiltrekkende jenter. 4. Stygg dialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg har bare vært i stavanger to ganger.Har følgende å si om byen. (veldig objektiv) 1. Er utrolig mange bmw'er der. Helt sinnsykt mange faktisk. 2. Utrolig fin by. Med flott uteliv (bedre enn i oslo hvertfall) 3. Masse tiltrekkende jenter. 4. Stygg dialekt. Ja, akkurat det jeg vet og! Og jeg skal på Sonans privatgymnas og gå oljefag der til Høsten så er bare midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Det er et stykke, men han jeg tok dama i og være utro med bor der i Elverum.. så gidder ikke det Oooops, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Tror ikke du trenger å dra til Stavanger for å få litt forandring i livet. Flytt til Elverum, så har du kommet langt. Nok av strø her også... Haha, men du må for all del ikke anbefale Håvard Falck å flytte til østlandet, DET er drittplass det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Fy Madzi !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Tror ikke du trenger å dra til Stavanger for å få litt forandring i livet. Flytt til Elverum, så har du kommet langt. Nok av strø her også... Haha, men du må for all del ikke anbefale Håvard Falck å flytte til østlandet, DET er drittplass det! Øhe, han bor da her fra før! ? Learn your geo man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg