nordsidetuning Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 hi jeg har fatt min første norske bil enda jeg har flytt hit fra tyskland og har hatt en bmw e34 fra før men da er dette er ikke lønsamt og importere en so gamle bil har jeg skaffet meg en norsk bil dette har blit en bmw e39 530d med m pakke og originale m felger i 8X17 med 225/45vinterdekk og en sett med sommerdekk i 235/45 men jeg syns dette er ikke bred nok jeg vil gjerne sette mine gammle felger dimensionen fra denne er 8.5X17 foran med 225/45 eller 235/45 og bak er felgen 10X17 med 245/40 eller 255/40 spørsmål er hvordan gokjenne dette eller er det greit hvis jeg bare sette det på ps har eu kontrol i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Dette går nok fint igjennom eukontroll, så lenge felgen ikke stikker ut av skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 ok dette skal vel gå greit men i tyskland mo jeg vise bilen hvis jeg endre for exempel felgene eller hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Det skal helst være i vognkortet ja, men det er litt opp og ned om dem sjekker dette på eu kontroll eller ikke. For å være trygg kontakter du biltilsynet og får skrevet inn felgene i vognkortet. E39 er jo typegodkjent med ulik bredde på felg og dekk foran/bak så det skal gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 ok blir dete mye penger og får dette i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 ps takk for rask svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvor mye det vil koste vet jeg ikke, men om du ikke får svar her kan du alltids ringe biltilsynet og spørre:) 81522000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Er gjerne verdt å merke seg at felgsenteret på E34 felger er 72.5mm mens på E39 er det 74.1mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Koster deg ikke mer enn 500 kr hvertfall. Husker dessverre ikke hvor mye dem tar for en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Er gjerne verdt å merke seg at felgsenteret på E34 felger er 72.5mm mens på E39 er det 74.1mm. det hvet jeg og men hadde ja på min e34 son plastring på og dette skulle passe nu uten den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå