Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kamerautstyr og fotograf på plass i grimstad :-)

vi ser an været om det blir tirsdag eller onsdag... ^^

og plassen for vi jo diskutere, men ingen som vil diskutere :-s hehe

Skrevet

Kan som sagt stille med lyskaster og stor plass..

Dessuten kort vei til vaskestasjon og pølse. :D

Hva Grimstad angår, mener jeg det er heller dårlig med locations...

Skrevet

Er du ikke enig da? Arendal er jo flust med innendørs locations, med grei belysing. Tatt mange fine bilder i park huset i byen feks.

Parkhuset i grimstad må du jo ha pickup for å komme ned i..

Jeg antar du har med stativ, men fremdeles begrenset hvor bra det kan blir med gatebelysning..

Skrevet

Det er jævlig kult å ta bilder parkeringsplassen til prix ved birkeland.. eller utenfor grillen, å så har jeg hørt at dem lager noen jævla gode burgere.... ;)

neida, men jeg er muligens med i grimstad, denne gang med en 750 v12,

får fyre på nye blink over hele iløpet av morradagen jeg da ;)

Skrevet

burgerene i grimstad er like gode! hehe... men høres fristende ut med luftwaffels forslag... samme for meg også... regner med jeg sitter på med christian uansett :-) hehe

Skrevet

Hylle, det tar bare en kvart fra grimstad til arendal, og resultatet er garantert bedre. :)

Hva sidelengsbilder angår, er det en laaang bakke ikke langt herfra med belysning hele veien. Med veldig lite trafikk...

Burgere har vi da her også....? :P

Men hvis vi snakker shoot, så må vi vel sette antallet gode locations opp mot hverandre..

Arendal har to park. hus i byen, to - tre belyste slengbakker og diverse utendørsområder. Feks, Langbrygga som er perfect til å line opp ALLE bilene som kommer, med kort vei til nærmeste peppes. :)

Mysild, you're the grimstad guy, what can you add?

Skrevet

hehe... jeg er ikke grimstad fyr... jeg er kristiansander... vet bare om fuhr byggningen, bistroen for mat, diverse små smug som har godt potensiale, sladding måtte vært med odden... hehe...

for meg er det greit med arendal :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...