///Mysild Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 dono! hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Kr.sand er bra det. Kommer kaanskje med en 750, om jeg ikke allerede har begynnt og demontere den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 kamerautstyr og fotograf på plass i grimstad vi ser an været om det blir tirsdag eller onsdag... ^^ og plassen for vi jo diskutere, men ingen som vil diskutere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Spørs om ikke jeg får samle en gjeng i Kristiansand å ta bilder her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 hehe... å hvem skulle det blitt? får nok få til det også senere... det er bare så kjipt her borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Funne no plass da? Stemmer for Grimtad. Kortere å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Kan som sagt stille med lyskaster og stor plass.. Dessuten kort vei til vaskestasjon og pølse. Hva Grimstad angår, mener jeg det er heller dårlig med locations... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 dere for krangle... samme for meg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Er du ikke enig da? Arendal er jo flust med innendørs locations, med grei belysing. Tatt mange fine bilder i park huset i byen feks. Parkhuset i grimstad må du jo ha pickup for å komme ned i.. Jeg antar du har med stativ, men fremdeles begrenset hvor bra det kan blir med gatebelysning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Samme for meg. Har masse bakkeklaring jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Det er jævlig kult å ta bilder parkeringsplassen til prix ved birkeland.. eller utenfor grillen, å så har jeg hørt at dem lager noen jævla gode burgere.... neida, men jeg er muligens med i grimstad, denne gang med en 750 v12, får fyre på nye blink over hele iløpet av morradagen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 burgerene i grimstad er like gode! hehe... men høres fristende ut med luftwaffels forslag... samme for meg også... regner med jeg sitter på med christian uansett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hylle, det tar bare en kvart fra grimstad til arendal, og resultatet er garantert bedre. Hva sidelengsbilder angår, er det en laaang bakke ikke langt herfra med belysning hele veien. Med veldig lite trafikk... Burgere har vi da her også....? Men hvis vi snakker shoot, så må vi vel sette antallet gode locations opp mot hverandre.. Arendal har to park. hus i byen, to - tre belyste slengbakker og diverse utendørsområder. Feks, Langbrygga som er perfect til å line opp ALLE bilene som kommer, med kort vei til nærmeste peppes. Mysild, you're the grimstad guy, what can you add? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 hehe... jeg er ikke grimstad fyr... jeg er kristiansander... vet bare om fuhr byggningen, bistroen for mat, diverse små smug som har godt potensiale, sladding måtte vært med odden... hehe... for meg er det greit med arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 blir det no bilder i den tråden her snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå