Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg passer denne, demonterer 750en idag visst.

Så da kommer jeg med på shoot når det er tørrvær og pent! midten av mars tenker jeg! :)

Skrevet
Jeg passer denne, demonterer 750en idag visst.

Så da kommer jeg med på shoot når det er tørrvær og pent! midten av mars tenker jeg! :)

Kjipt :P

Skal levere bilen min i morgen kveld da bilen min skal inn til Olsen (igjen) fra og med onsdag...

ser vi nå hvorfor jeg vil gjøre det i grimstad spinx? folk fra krsand svikter, mens grimstad/arendal stiller opp :-P hehe

Bildene blir vel tatt på tirsdags kveld? :P:P Så legger du de ut på onsdag? eller, kan du ikke tirsdag mysild?

må jo få litt tid på redigering :-P

Skrevet
Kjipt :P

Skal levere bilen min i morgen kveld da bilen min skal inn til Olsen (igjen) fra og med onsdag...

ser vi nå hvorfor jeg vil gjøre det i grimstad spinx? folk fra krsand svikter, mens grimstad/arendal stiller opp :-P hehe

Nå vet ikke du hva jeg har skrevet i PM til Luftwaffe, så det så. :P:P

Skrevet

Tror Bjørn(wabby) kommer, og så fort jeg vet det er i Arendal drar jeg med et par e34 gutter til,

og har verva minst en kamerat som er kjent for some serious sideways action.. Og kansje en nylakka e36 Brilliantrot Coupe..

Come on Come on! :D

Hvem vet du at kommer fra din side da Mysild? :P

Skrevet
Tror Bjørn(wabby) kommer, og så fort jeg vet det er i Arendal drar jeg med et par e34 gutter til,

og har verva minst en kamerat som er kjent for some serious sideways action.. Og kansje en nylakka e36 Brilliantrot Coupe..

Come on Come on! :D

Hvem vet du at kommer fra din side da Mysild? :P

såpass!! nice!

cise og matsi kommer... lars89 stikker vel også innom...

med mindre det snør veldig i morra, så kan vi vel møtes på stoa klokka 16:00-16:30 eller noe? er ikke det et ok tidspunkt? har jo fortsatt litt dagslys også da ^^

Skrevet

samme for meg :-P hehe... vurderte tanken på felles middag jeg men... hmmm...

så lenge det ikke blir for mørkt til å ta sladdebilder... begrensinga uten kunstig lys går nemlig rundt 17:30 ;-)

Skrevet

Joa, kan være med på felles middag, men må ha en med familien først. :)

Men da sier vi fast at vi møtes kl 17.00 På Shell Myrene i Arendal. Tirsdag 17.02.09.

Skilting fra e18 mot Hisøy/Myrene.

Folk bes pent om å stille seg i rett til venstre når man kommer inn på området, så vi vet hvem som er hvem... Oppmøte venter et kvarter før vi kjører til location, kommer dere senere får dere ringe. :)

Så tar vi det derfra.

Capiche? 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...