George Constanza Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Noen av de bildene jeg tok som blei greie nok.. Film sendes via pm eller msn? bør sees i quicktime:P åssen var det å stige ut fra bilene når dere parkerte sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvem kjører den røde e36'en? en ved navn cris(toffer?) en fra arendal som jeg tror ikke er medlem her.. nylakkert i vinter.. sinnsykt fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Noen av de bildene jeg tok som blei greie nok.. Film sendes via pm eller msn? bør sees i quicktime:P åssen var det å stige ut fra bilene når dere parkerte sånn? hehe.. måtte sette inn en og en.. siste fører måtte ut gjennom vinduet for å komme seg ut..hehe.. men gikk fint det.. tok liten tid å stille de opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvem kjører den røde e36'en? en ved navn cris(toffer?) en fra arendal som jeg tror ikke er medlem her.. nylakkert i vinter.. sinnsykt fin!! Ja den var det, synd å bruke den på vinteren egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvem kjører den røde e36'en? en ved navn cris(toffer?) en fra arendal som jeg tror ikke er medlem her.. nylakkert i vinter.. sinnsykt fin!! Ja den var det, synd å bruke den på vinteren egentlig! ja er litt synd at han bruker den på vinteren.. hadde vært bedre om han bare hadde vente noen mnd men å fikse å lakke den.. men men.. skal ikke bestemme hva folk vil gjøre med bilene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 christer hehe film på PM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Bra treff i dag! Håper mi får til flere i løp av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hvem kjører den røde e36'en? en ved navn cris(toffer?) en fra arendal som jeg tror ikke er medlem her.. nylakkert i vinter.. sinnsykt fin!! Ja den var det, synd å bruke den på vinteren egentlig! ja er litt synd at han bruker den på vinteren.. hadde vært bedre om han bare hadde vente noen mnd men å fikse å lakke den.. men men.. skal ikke bestemme hva folk vil gjøre med bilene sine.. Var ikkje akkurat vinterbilen sånn e fikk det med meg. Han hadde vist et par andre gromme biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 bare så det er sagt! nestegang MÅ vi ha ting tidligere... bildene av ymse kvaliteter... men iso på 1600 er ikke noe bra... men pser som en gal for å prøve å forbedre litt på de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Ta det en helg da? Sikkert en del som slutter 4 og ikke kan komme før. E er en av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 eller bare å vente 1 måned så vi har 1.5 timer mer lys og kanksje et lite håp om fortsatt snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Det er en 635 Csi, nylakkert for noen år siden og byttet alt av foringer og sånt i fjor. Tilogmed verktøysettet i den bilen er komplett. Den røde skulle egentlig ikke kjøres i vinter, men det er tross alt bruksbilen hans. Prosjektet venter det også. Ang tid, så syns jeg vi kan ha det i soloppgang next time jeg, bare mer og mer lys jo lenger vi venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 bilder lagt ut side 1 link til større versjoner av bildene, hvis noen vil ha de orginale på mail, send meg pm og hvilket bilde... (nei, gidder ikek sende alle) http://s226.photobucket.com/albums/dd42/mysild/?start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 var ganske mørke bilder men... de ble bra de inne på parkeringen... men jeg ser ikke en svart bagera noe sted? hvor er 320en Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 var ganske mørke bilder men... de ble bra de inne på parkeringen... men jeg ser ikke en svart bagera noe sted? hvor er 320en Mysild? som jeg sa, iso1600 for å prøve å få et snev av lys... var klokka halv 6 de fleste ble tatt... altså nokså sent... hadde f2.8 også... lavere kommer jeg ikke... neste er blitsbruk i garasjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå