kakepynt Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg har en bmw 520i E34 93 modell som jeg vil ha angel eyes på... skal bare sette på ringer, ikke nye lykter... Jeg ser de har ringer(ettermonteringssett) på gsbildeler.no men det står at disse er til E36/E39 (standard lykt)... Passer disse til min E34 og tro? Eller må jeg finne noen andre... Hvis noen vet om en helst norsk side eller et sted jeg kan få tak i disse, hadde det vært sprudlende! http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /32843.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HerrFlick Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Dette er også noe jeg har vurdert med min BMW 520i -98. Men glasset på lyktene er blitt så matte, de ser møkkete ut men de er slik selv etter vask, matte. Noen som har noen tips til hvordan man får de flotte igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Dette er også noe jeg har vurdert med min BMW 520i -98. Men glasset på lyktene er blitt så matte, de ser møkkete ut men de er slik selv etter vask, matte. Noen som har noen tips til hvordan man får de flotte igjen? Poler med autosol e.l. Hvis ikke det hjelper heter løsningen originale Hella angeleyes (hele lykter) til rett over 4000 på KOED.NO Trådstarter: Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå