m20b25turbo Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 første inntrykket mitt var egentlig at passformen var ganske bra OM jeg hadde hatt en facelift bil med steinplate..... MEEN nå har jeg holdt på i noen timer med å lage nye fester pågrunn av at dette er prefacelift, så alt av fester må bli "hjemmelaget"...! at jeg har en stor intercooler i fronten hjelper ikke på siden denne tar borti må nok slipe litt på fronten i bakkant for at dette skal gå fritt! vet ikke helt når bilen skal være færdig, men håper på å bli ferdig med karosseriet til motoren kommer tilbake...alt i alt så hadde det vært tøft med noen kjøre runder i sommer da integrale8v / ELS Tuning, ja datasprutet og coilene i bilen min er jo kjøpt igjennom deg så dette må bare blir bra amerikanerne ble helt sikkert forvirret ja, skrev jo til og med slaglengden som er på veiva, men de greide å lage stemplene feil uannsett
m20b25turbo Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 da har turboen kommet til gårdn, ble en Precision SC62 BILLET med T3 0.82ar eksoshus! kjøpte også en Tial 44mm wastegate og turbo"jakke".
Frode_E30 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Rått Du har vel handlet for godt over 100k nå eller??
m20b25turbo Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 det er langt over 100k ja! jeg har ikke regnet nøyaktig på det, men jeg har tatt vare på alle kviteringene i ei egen skuffe, og den er rimelig full så en vakker dag skal jeg sette meg ned og regne, uansett så skal jeg ALDRI selge denne bilen... fikk du kjørt på acr?
Frode_E30 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 det er langt over 100k ja!jeg har ikke regnet nøyaktig på det, men jeg har tatt vare på alle kviteringene i ei egen skuffe, og den er rimelig full så en vakker dag skal jeg sette meg ned og regne, uansett så skal jeg ALDRI selge denne bilen... fikk du kjørt på acr? Fikk ikke kjørt nei, ble ikke helt ferdig med justeringene, pluss at japan tuning som skulle komme med benken møtte ikke opp, han sa benken var ødelagt, så det var 14 stk som ble passelig irriterte.. Skal også få meg vipec v44, håper det er bra det!
m20b25turbo Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 benken ødelagt når får du sprutet da?
Frode_E30 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 benken ødelagt når får du sprutet da? Ja var vel en sensor som var ødelagt eller noe slikt. Kan ikke ta meg råd til nytt sprut nå, har mye på huset som må gjøres først, skal på ferie også om 14 dager, men håper å få bestillt det før jeg drar. Skal handle hoss integrale jeg også, trivelig fyr som jeg vet 110% sikkert at han stiller med bra support! Det er verdt mye syns jeg.
Rayman Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Heftig den turboen der! Lurer i den selv.. Hvor mye hk holder den til og skal vel være ganske rask spool up på den og så? Hvor og hva måtte du gi for den?
m20b25turbo Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 kevine30 takk for det, det blir nok bra til slutt:) Rayman, jeg skulle jo som jeg sa tidligere ha et langt og brutalt register, da hadde jeg egentlig bestemt meg for Garret GT3582R men så kom jo denne turboen på banen! BILLETEN har både 1000rpm raskere spool up enn gt3582r OG leverer ca.100hk mer enn gt3582r så da får jeg jo både i pose og sekk, så da ble ikke valget vanskelig;) denne skal levere over 600whp til mitt oppsett. betalte 9500kr for turboen hos ppf, men det er uten tull/bamsemums og det der! for tiden lager jeg meg Veivhus Catch tank og Swirl pot til bensin systemet slik at ikke bensinpumpene skal trekke falsk luft ved hard kjøring i svinger og slikt.har igjen å lage inngangene til catch, sveising og en god runde polering
Rayman Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Ok, er snadder den turboen der iallefall! Tror jeg skal ta meg en tur innom PPF når jeg skal på biltur rundtom i europa i sommer Ser bra ut de tankene der! Er det i rustfritt eller alu du lager dem i? Ser det er mange med heftigere bygg som lager til swirl tank, men er det noe vits med fuelcell som er skombelagt på innsiden for å motvirke nettopp dette.
m20b25turbo Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 tankene er i alu! du er jo ikke 100% sikker selv om de er skummlagt! det er jo ikke så mye skum nedi tankene, og de flyter jo rundt nedi der! kraftig sving og nedbremsing med full gass etterpå så vet man aldri.. men det funker helt sikkert uten swirl pot! men det skader meg ikke å lage noen, er jo rimelig simpelt er de ikke noe som heter bedre føre var?
MrPingu Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 benken ødelagt når får du sprutet da? Etter at jeg tok knekken på den det vettu... VELL
m20b25turbo Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 fredrik du må kjøpe deg et datasprut så bottner du benken til ronny:wink: kan si at det er ikke mye å oppdatere på bil fronten, holder på å klar gjører den til lakkering. utrolig kjedlig jobb. noen nye deler har det jo blitt, kommer med bilder senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå