MrPingu Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Begynner å bli nå ja kjøttet! Drit bra... gleder meg som en unge selv...
stensheim Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 gjennomført prosjekt dette,gleder meg til og se den ferdig!
ehrnst Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 dumpventil er pysete, kjører selv uten, bare å holde stumt så sliter det vel ikke så mye. hehe
m20b25turbo Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 stensheim, takker for det, du blir vell å møte side ved side på diverse banekjøringer neste år regner jeg med ehrnst: kjører uten på bruksbilen min også, en auda s4 2.2tq, har ikke blitt noe slakke i turboen der enda etter 2 år med missbruk, men er jo bare 1.3bar i trykk da, blir vell litt større påkjenninger når 2bar snur i gasspjeldet og slår tilbake i turboen spiderpig: mangler desverre motor til å starte opp, den er enda til autotrim sidn jeg måtte bytte stempler...men skal snakke med pål i morgen, så får jeg høre hvordan det ligger ann med den. fredrik, greit nok, men er ikke mye som slår lyden i en illsint m20 turbo det skal jeg vise deg
Wolfeh Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Utrolig tøft prosjekt, liker at du går igjennom og viser nesten alt du gjør
m20b25turbo Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 flott med tilbakemeldinger, alle skulle bare ha vist hvor mye pågangsmot en får av slikt! takk
Rayman Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Ser veldig bra ut dette! hehe, var ikke mye klaring på de bremsene der nei og det ar eit heftigt bur du skal til med Er det T3 flens du har på turboen, hvor tykke rør har du på grenrøret?
m20b25turbo Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 er t3 ja med gjenger i flensen og rørene til greenrøret tror jeg er på 2.7mm, husker ikke helt i farten faktisk, skal sjekke det opp i morgen den lille klaringa mellom bremser og felger er grom, her gjelder det å ha gode hjul lager buret blir bra tilslutt, får rørene som går fremover over dørene i neste uke, så når det er på plass kan jeg si meg fornøyd med det (nesten) har jo noen flere ideer om buret som svirrer rundt i hode, men vi får se
Rayman Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Mente størrelsen på rørene 42.4mm? Har du gått frem i henhold til motorsportboka når du bygde bure?
m20b25turbo Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 jepp, det er 42,4mm ja ja, er etter motorsport boka. blir det bur og greenrør nå eller?
Rayman Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Ok Ja, nå blir det vel snart bur og grenrørsbygging Men lurte på noe for hvordan har du greid og helsveist rundt her? Tror jeg skal gjøre det sånt som på bilde her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå