Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

stensheim, takker for det, du blir vell å møte side ved side på diverse banekjøringer neste år regner jeg med :wink:

ehrnst: kjører uten på bruksbilen min også, en auda s4 2.2tq, har ikke blitt noe slakke i turboen der enda etter 2 år med missbruk, men er jo bare 1.3bar i trykk da, blir vell litt større påkjenninger når 2bar snur i gasspjeldet og slår tilbake i turboen :twisted:

spiderpig: mangler desverre motor til å starte opp, den er enda til autotrim sidn jeg måtte bytte stempler...men skal snakke med pål i morgen, så får jeg høre hvordan det ligger ann med den.

fredrik, greit nok, men er ikke mye som slår lyden i en illsint m20 turbo :wink: det skal jeg vise deg :wink:

Skrevet

Ser veldig bra ut dette! hehe, var ikke mye klaring på de bremsene der nei og det ar eit heftigt bur du skal til med :)

Er det T3 flens du har på turboen, hvor tykke rør har du på grenrøret?

Skrevet

er t3 ja med gjenger i flensen og rørene til greenrøret tror jeg er på 2.7mm, husker ikke helt i farten faktisk, skal sjekke det opp i morgen :wink:

den lille klaringa mellom bremser og felger er grom, her gjelder det å ha gode hjul lager :wink:

buret blir bra tilslutt, får rørene som går fremover over dørene i neste uke, så når det er på plass kan jeg si meg fornøyd med det (nesten) :wink: har jo noen flere ideer om buret som svirrer rundt i hode, men vi får se :roll:

Skrevet

Ok :) Ja, nå blir det vel snart bur og grenrørsbygging :)

Men lurte på noe for hvordan har du greid og helsveist rundt her?

8kyicjx8cpm9tepodbhv.jpg

Tror jeg skal gjøre det sånt som på bilde her

4b8gbu6r0ydr65i12bsn.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...