Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Desverre så har vi bare 1 stk på lager i Bud, men visst du sender meg info på PM på personinfo så kan jeg bestille disse til deg fortest mulig :D

Jeg tror ikke jeg trenger å bestille opp, har 2 m20 blokker liggene i låven! Skal demontere en av disse og ta pluggene som er i de. Men du skal ha tusen takk for hjelpa!! Jeg kommer med oppdate i kveld:D

Skrevet

Sjå der ja, man lære nokke nytt kvar dag i bil verden :D

Kan jo ikkje vere tvil om att det er dei pluggene, det der hadde eg aldri tenkt på. Kjekt å vite :P

Skrevet

Kan si jeg klødde meg greit i hue selv den dagen vi fyra opp 3,2 litern og plutselig var det 2 liter olje under bilen som kom ut ved vannpumpa og ut mellom gir og clutch :)

Skrevet

Får håpe du kommer deg på frøya i morgen da Paul! får ikke stilt for min sin del, vært mye jobbing i år så bilen er ikke klar, ser vel blårøyken fra der vi ligger å tråler med båten jeg jobber på! Lykke til. =)

Skrevet

disse pluggene tenkte jeg og på ja. Bra det ordnder seg nå. Men du. Du skal ikke komme med bilen til oss en tur da så vi får laget ett fint innsug til deg nå før du benker den?? 8)

Skrevet
Kan si jeg klødde meg greit i hue selv den dagen vi fyra opp 3,2 litern og plutselig var det 2 liter olje under bilen som kom ut ved vannpumpa og ut mellom gir og clutch :)

Hehe det gjorde jeg også, reiv meg i håret i fortvilelse også :lol: Er ikke sikkert du husker dette, men var det deg jeg pratet med på tlf for et par uker siden? bestilte 2 LM breifelger i 17" 4x100 og 6stk BBS emblem i rødt, sendt til tr.heim! Pratet med en hyggelig kar fra Bud.

Får håpe du kommer deg på frøya i morgen da Paul! får ikke stilt for min sin del, vært mye jobbing i år så bilen er ikke klar, ser vel blårøyken fra der vi ligger å tråler med båten jeg jobber på! Lykke til. =)

Skal dit ja, men blir uten bil denne gangen, men både du og jeg kommer sterkere tilbake neste gang! :wink: Det skal vist være mye kjøring der i sommer, nesten vær helg så mulighetene er der...!

Skulle ikke du bare oppgradere bensinsystemet ditt litt da, eller begynte den berømte snøballen å trille? :D

disse pluggene tenkte jeg og på ja. Bra det ordnder seg nå. Men du. Du skal ikke komme med bilen til oss en tur da så vi får laget ett fint innsug til deg nå før du benker den?? 8)

Hehe, du SKAL lage et innsug til meg jørgen, har planlagt det lenge jeg, du har bare ikke fått vite det enda :lol: Skal bremse med orginalt først, så får vi se hvor mange hk JAAS greier å trylle frem med et tig apperat og litt 5mm alu :mrgreen: Jeg regner med å møte deg på frøya, vi prates der!?

Jess jess, vært stor aktivitet i garasjen i dag, som dere vet så fikk jeg et tips av Pitstop tidligere i dag om at pluggene i blokka kunne mangle. Det viste seg å være helt riktig, så takk for det Pitstop :applause:

Skulle skru ut pluggene fra ei annen 2,5 blokk jeg har liggene for å flytte over, men det var ikke bare bare....

De pluggene er jo 1 gangs plugger, får ikke de ut uten å borre de opp :roll:

så da sto jeg der da, med skjegget i postkassa ei helg når det var skruing som sto på planen :?

Gikk ut i garasjen å skrudde ut girkassen og vannpumpa, tok mål av hullene til pluggene og dro ned til et verksted å dreide meg 2 plugger :D Kjekt med tilgang til dreiebenk når slike situasjoner oppstår!!! Disse var bestillingsvare og det har jeg ikke tid til, for her står jeg i garasjen og skrur for harde livet mens at kompiser er ute og spøler :x (begynner å bli myye svartspor på parkeringsplassen atme garasjen nå :lol: )

Banket inn nye plugger med gjengetettning, monterer alt IGJEN å kjører starter, det er tett!! :applause:

Men bimmern hadde ikke lyst til å starte, er ikke helt sikker på hvorfor den ikke startet, ble så sent så orket ikke så mye feilsøkning, men har noen ting å undersøke :) Ellers så er det bare noen bremsrør som må lages før jeg kan testkjøre, når jeg får start....! :wink:

Imorgen blir det avreise til frøya på årets første banetreff, uten bil vell og merke, men er vell en bra motivasjonsbooster i disse motgangstider :)

God Helg :)

Skrevet

Hehe det gjorde jeg også, reiv meg i håret i fortvilelse også :lol: Er ikke sikkert du husker dette, men var det deg jeg pratet med på tlf for et par uker siden? bestilte 2 LM breifelger i 17" 4x100 og 6stk BBS emblem i rødt, sendt til tr.heim! Pratet med en hyggelig kar fra Bud.

Skal dit ja, men blir uten bil denne gangen, men både du og jeg kommer sterkere tilbake neste gang! :wink: Det skal vist være mye kjøring der i sommer, nesten vær helg så mulighetene er der...!

Skulle ikke du bare oppgradere bensinsystemet ditt litt da, eller begynte den berømte snøballen å trille? :D

Hehe, nei snøballen har ikke trillet så veeeldig lenger enn et nytt bensinsystem, men blir ny mapping, men håper jeg får 400 på hjula denne gangen :) Vi treffes vel på Frøya i løpet av året. Gøy å komme seg litt ut med likesinnede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...