M3 Yngve Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Er jo et godt og vel prøvd resept dette her, men hvor ble det av "snik" turbo planene.?? Tror du for mye kjøre tid og holdbarhet på dette oppsettet. Lykke til videre
m20b25turbo Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Rayman: lakken er bestemt og kjøpt! lakk eventyret startet når jeg kjøpte meg denne jakken på intersport jeg syntes fargen på jakka mi var så fin, så jeg dro til autoproducs nord og fant en base farge som var mer som identisk med blå fargen på jakken min jeg ville ha en liten effekt oppi base fargen, så jeg fikk gå inn på lakk værkstedet og der fikk jeg mikse litt selv, (har lakk nr osv) dette ble en dyr afære siden jeg fant perlemor flaska og denne ble så tømt ganske likt MASSE perlemor!
m20b25turbo Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 M3 Yngve: sniik kittet ligger i hylla og samler støv, dette blir sikkert brukt til neste års isbil/åker bil om ikke noen vil ha det for en billig penge!? det var den berømte snøballen som begynte å trille vet du, mye vil ha mer ville du heller sett på at jeg bygger sniik turbo?
Turbo Touring Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ser godt ut dette De JE stemeplene er de plukket fra hylla hos JE eller er de Customlagde etter dine mål?? Mvh
Rayman Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hehe synest fargen var litt lys etter min smak jeg da, men blir kanskje litt mørkere etter hvert lag?
Skimmy Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Grumt prosjekt:D trur den kan bi bra den fargen dær!
M3 Yngve Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 M3 Yngve: sniik kittet ligger i hylla og samler støv, dette blir sikkert brukt til neste års isbil/åker bil om ikke noen vil ha det for en billig penge!?det var den berømte snøballen som begynte å trille vet du, mye vil ha mer ville du heller sett på at jeg bygger sniik turbo? Nei, er mye bedere å bygge skudd sikkert med en gang. Skal bli gøy å se hvordan den fargen blir på en E30.
m20b25turbo Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Turbo Touring: disse er bestilt på mine mål, men jeg vil tro de har laget noen av disse i denne dimmen før Skimmy og RoaldJ: tusen takk for det, det er jo en skyline som går på "gatebil" med ganske lik farge og jeg synes den ser stilig ut. M3 Yngve: ja det blir spennende, å skille seg litt ut med fargevalg er tøft Rayman: den blir nok ikke mørkere enn hva den er i bøtta nei, tror ikke det? heller lysere! ?
///Martin Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Dette ser rått ut! Hold oss oppdatert med MASSE bilder. Liker planene dine svært godt
m20b25turbo Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 takk for det, skal gjøre så godt jeg kan desverre så går det ann å ringe med kameraet mitt også, sånn som 336mik sitt, så bildet kvaliteten er derretter
jallaask Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 dette ser ut som et veldi bra prosjekt. her skal jeg fylle med. har planer om å bygge motor selv og trenger litt ideer. og det ser ut som du har nokk av de gode her. lykke til me bygginga.
Turbo Touring Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Ja oki Takk for svar. Gleder meg til og se en film av bilen i aksjon(hvis det kommer) Mvh
E30_Dale Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Også kalt baby blå vel? Men veldig fn farge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå